• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82404
+
-

نمایشگاه گل و گیاه در آمل افتتاح شد

این نمایشگاه تا ۱۲ مهر در محل نمایشگاه‌های دائمی این شهرستان ادامه دارد

نمایشگاه گل و گیاه در آمل افتتاح شد

هفتمین نمایشگاه ملی و تخصصی گل و گیاه در محل نمایشگاه‌های دائمی آمل افتتاح شد.به گزارش مهر، این نمایشگاه در ۱۳۰ غرفه با حضور ۵۴ تولید‌کننده گل و گیاه راه‌اندازی شد و علاوه بر گل و گیاه، غرفه‌های سم و کود، بذر و ادوات کشاورزی نیز وجود دارد.تولیدکنندگان گل و گیاه از ۱۰ شهر مازندران و استان‌های کرمانشاه، کرمان، تهران، مرکزی، سمنان، البرز و خراسان رضوی در ۱۳۰ غرفه حضور دارند.

 این نمایشگاه تا ۱۲ مهر در محل نمایشگاه‌های دائمی این شهرستان ادامه دارد. معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تولید سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون شاخه گل و گیاه در ۹۰۰ هکتار از گلخانه‌های استان خبر داد.«مجید بهادری» در افتتاحیه هفتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در آمل اظهار کرد: استان رتبه اول را در زمینه تولید گل و گیاه در کشور به خود اختصاص داده است.

این مسئول ادامه داد: ظرفیت استان در تولید گل و گیاه بسیار بالاست و سازمان جهاد کشاورزی آمادگی همکاری با هر شخصی که تمایل به تولید داشته باشد را دارد.بهادری با اشاره به این‌که تولید باید صادرات‌محور باشد، گفت: کشاورزی رتبه اول را در کشورمان در حوزه اقتصاد بدون نفت دارد.وی با اشاره به این‌که در جهت تحقق اشتغال باید تولید را متنوع کنیم، اظهار کرد: از 2 دهه قبل در بخش کشاورزی، عصر کشاورزی اجتماعی آغاز به کار کرد که اشتغال و اقتصاد را نیز در بر می‌گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید