• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82216
+
-

تقدیر شهردار از عضویت عباس‌آباد در سازمان جهانی

خبر
تقدیر شهردار از عضویت عباس‌آباد در سازمان جهانی


سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در هفته گردشگری از سوی شهردار و رئیس شورای شهر تهران در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری به‌دلیل عضویت اراضی عباس‌آباد در سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)  تقدیر شد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل اراضی عباس‌آباد، 4تن از اعضای فعال حوزه گردشگری که عضو نهادهای بین‌المللی در حوزه گردشگری شده‌اند، توسط شهردار تهران تقدیر شدند.
بنا بر این گزارش، پیروز حناچی، ضمن تبریک به مسئولان منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به‌دلیل آنکه در بیست‌‌وسومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) به عضویت وابسته این سازمان درآمد، این اراضی را قطب گردشگری پایتخت خواند.
عضویتی که پس از 7‌ماه نهایی و در اجلاس روسیه اعلام و باعث خواهد شد تا مجموعه اراضی عباس‌آباد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری شهر تهران در مقیاس بین‌الملل شناخته شود. اراضی عباس‌آباد با اتمام بخش اعظمی از پروژه‌های عمرانی به بهره‌برداری فرهنگی و گردشگری روی آورده و اجرای برنامه‌های شاخص فرهنگی، هنری و گردشگری در یک سال‌و‌نیم گذشته و استقبال بی‌نظیر شهروندان تهرانی و هم‌میهنان ایرانی این مجموعه را به‌عنوان مقصد نخست گردشگری تهران تبدیل کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید