• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82099
+
-

افتتاح بزرگراه شمالی تا ۱۵ ماه آینده

شهردار کرج گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری و وزارت راه و شهرسازی، ادامه احداث پروژه بزرگراه شمالی به این وزارتخانه محول می‌شود.
به گزارش ایسنا، «علی کمالی‌زاده» با اشاره به پیشرفت پروژه بزرگراه شمالی، اظهار کرد: طبق تعهد پیمانکار این پروژه تا ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان این‌که درخصوص پروژه بزرگراه شمالی جلسه‌ای با وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: در این جلسه مقرر شد تا 2 هفته آینده تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری و وزارت راه و شهرسازی منعقد و ادامه احداث این پروژه به این وزارتخانه محول شود. کمالی‌زاده با اشاره به بودجه عمرانی جذب‌شده در سال‌ جاری عنوان کرد: با حمایت اعضای شورا در جذب بودجه عمرانی بهتر از گذشته بوده‌ایم و با توجه به این‌که این بودجه در نیمه دوم سال بهتر جذب می‌شود، در مجموع وضعیت بهتری در این حوزه نسبت به گذشته پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه با بیان این‌که عملکرد شهرداری در مقایسه با گذشته رشد ۴۰۰ درصدی را نشان می‌دهد، یادآور شد: در کنار سایر فعالیت‌ها، تولید ۱۴۰ هزار تن آسفالت و انعقاد ۲۳۷ قرارداد در 6 ماه نخست سال این میزان رشد را به وجود آورده است.
شهردار کرج در ادامه با تبریک روز آتش‌نشان، گفت: برای اولین بار طی ۲۵ سال اخیر پروژه‌ای با استانداردهای بالا در کرج اجرا شده و آن نصب ۳۰ شیر هیدرانت (شیرهایی که اغلب برای انشعاب‌های آتش‌نشانی استفاده می‌شوند) است.
 وی افزایش تعداد شیرهای هیدرانت در مناطق پرحادثه کرج را در مواقع بحرانی موثر دانست و یادآور شد: این شیرها در زمان وقوع حوادث می‌توانند به اندازه یک ایستگاه آتش‌نشانی خروجی داشته باشند.
شهردار کرج با اشاره به این‌که طی سال‌های قبل ۶۲ دستگاه شیر هیدرانت در کرج نصب شده عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ دستگاه دیگر به این تعداد اضافه شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید