• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82111
+
-

افزایش مصرف برق در بخش صنعت

مدیرعامل توزیع نیروی برق البرز گفت: میزان مصرف برق در بخش صنعت استان در تابستان امسال، 7 درصد افزایش داشته است.
«بهنام بیات» در گفت‌و‌گو با مهر با اشاره به میزان مصرف انرژی مشترکان برق استان، اظهار کرد: با همکاری خوب مردم و مدیریت مصرف انرژی توانستیم از تابستان امسال بدون هیچ‌گونه خاموشی عبور کنیم و حتی مقدار پیک مصرف نیز کاهش یافت.
وی با اشاره به این‌که در تابستان سال جاری توانستیم مقدار پیک مصرف را کاهش دهیم، گفت: این در حالی است که میزان‌ مصرف برق استان کاهشی نسبت به گذشته نداشته است. مدیرعامل توزیع نیروی برق البرز افزود: آمار و ارقام میزان مصرف انرژی استان در فصل تابستان حاکی از آن است که صنایع استان مصرف انرژی بیشتری نسبت به قبل داشته‌اند و در این زمینه رشد ۷ درصدی حاصل شده است.
بیات با تاکید بر این‌که افزایش مصرف انرژی برق در میان صنعتگران استان نشان از این است که چرخه صنعت در البرز رو به رشد است، گفت: این مهم بیانگر صنعتی بودن البرز است. وی اضافه کرد: میزان مصرف برق در میان مشترکان خانگی نیز در فصل تابستان امسال کاهش آنچنانی نداشته، اما زمان پیک مصرف تغییر کرده است و این برای ما اهمیت بالایی دارد.
مدیرعامل توزیع نیروی برق البرز با اشاره به این‌که قله پیک مصرف مشترکان خانگی برق استان البرز در تابستان سال جاری جابه‌جا شده است، عنوان کرد: پیک مصرف این مشترکان به ساعات مختلف شبانه‌روز انتقال یافت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید