• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82106
+
-

3 ایستگاه آتش‌نشانی در کرج به بهره‌برداری رسید

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج گفت: 3 ایستگاه آتش‌نشانی جدید در کلان‌شهر کرج افتتاح شد. به گزارش مهر، «محمد یساولی» در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان کرجی، اظهار‌کرد: 3 ایستگاه جدید آتش‌نشانی کرج در محلات حسن‌آباد، خیابان ۱۰۰‌ مهرشهر و خلج‌آباد افتتاح شد و مجموع ایستگاه‌های شهر به ۲۹ ایستگاه می‌رسد. 2 ایستگاه دیگر نیز در حال ساخت است که تا پایان سال آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی با بیان این‌که بودجه سال جاری سازمان آتش‌نشانی کرج ۷۷ میلیارد تومان است، افزود: ۴۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودجه جاری و ۳۰ میلیارد و ۵۰۰‌میلیون تومان بودجه عمرانی سازمان است.
وی گفت: ۸۰ درصد بودجه عمرانی به تجهیزات عملیاتی از جمله خودروها اختصاص یافته است. رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: با تزریق تجهیزات جدید بالغ بر ۱۰ درصد تجهیزات ناوگان ما نوسازی شده و در عملیات استفاده خواهد شد.

وی به نصب ۶۲ شیر هیدرانت برای برداشت آب ویژه ماموریت‌ها اشاره کرد و گفت: ۳۰ دستگاه شیر دیگر نیز در نیمه اول امسال افزوده شد و اکنون ۹۲ دستگاه شیر هیدرانت موجود است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با تاکید بر این‌که ۵۰ دستگاه شیر هیدرانت دیگر نیز خریداری شده است، گفت: شیرآلات خریداری‌شده طی روزهای آینده تحویل و تا پایان سال نصب می‌شود که ضریب ایمنی شهر را بالا می‌برد.
یساولی گفت: بنا داریم تا پایان سال جاری بیش از ۹۰ درصد بودجه عمرانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج را محقق کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید