• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81936
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

تفاوت قیمت میوه
تفاوت قیمت میوه‌های بازار و میدان تره‌بار با مغازه‌های ساری بیش از ۳۰ درصد است. در واقع قیمت میوه در این مغازه‌ها سه‌برابر است. مثلا اگر قیمت یک نوع میوه در بازار ۴ هزار تومان است، همان نوع میوه در فروشگاه کیلویی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان است. 
صادقی از مازندران 

   بی‌توجهی به تخلف تاکسیرانان
تاکسیرانی نظارتی بر قیمت تاکسی‌های دربست در رشت ندارد . برخی از تاکسی‌داران بابت یک مسیر کوتاه ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان دریافت می‌کنند. 
اسماعیل‌زاده از گیلان 

   راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی
از مسئولان درخواست می‌کنیم به منظور اشتغال‌زایی، در پارک کودک سقز بازارچه صنایع ‌دستی راه‌اندازی کنند.
یک شهروند از کردستان

   کمبود سرویس بهداشتی
دو طرف خیابان شهید کشوری آلاچیق‌هایی برای اسکان و استراحت موقت مردم و مسافران تدارک دیده شده است، اما در این مسیر طولانی فقط یک سرویس بهداشتی وجود دارد که دسترسی به آن سخت است.
صحرایی از کرمانشاه

   سد معبر در یک کوچه
مغازه‌داران کوچه آموزش و پرورش اراک که به کوچه‌مرغی‌ها شهرت دارد با گذاشتن وسیله داخل خیابان سدمعبر می‌کنند و این رفتار را حق خود می‌دانند. از مسئولان راهنمایی و رانندگی و شهرداری تقاضا داریم به این وضع رسیدگی کنند.
شمس‌اللهی از مرکزی

   مشکلات کوی فرهنگیان 
ما ساکن کوی فرهنگیان شهر حمیدیه مشکلات زیادی داریم؛ نصف خیابان 16 متری آسفالت نشده، فاضلاب همیشه در خیابان جاری است و زباله‌ها هم جمع‌آوری نمی‌شود. از مسئولان می‌خواهم به این مشکلات رسیدگی کنند.
منصور عطاشنه از خوزستان

   لایروبی قنات
قنات‌های دهستان شارک در قصرقند نیازمند بازسازی و لایروبی است. برای تامین آب کشاورزی منطقه باید هرچه سریع‌تر لایروبی انجام شود.
عطاءالله ضیایری از سیستان ‌و بلوچستان

   جاده نامناسب خرقان 
حدود 200 روستا در منطقه خرقان ساوه وجود دارد. به دلیل جاده‌های نامناسب تصادف‌های شدید و منجر به مرگ در این منطقه بسیار زیاد است. 
یک شهروند از مرکزی

این خبر را به اشتراک بگذارید