• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81814
+
-

مشارکت  ۵ هزار نیکوکار البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین

خبر
مشارکت  ۵ هزار نیکوکار البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: 5 هزار نیکوکار البرزی در نیمه نخست سال جاری به جمع حامیان فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین پیوستند.
به گزارش فارس، «محمد محمدی‌فرد» با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح‌های خیر و احسان این نهاد گفت: با توجه به روحیات معنوی مردم مومن ایران اسلامی در ماه‌های رمضان و محرم، عمده جذب و ثبت‌نام از مردم نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین مربوط به مناسبت‌های خاص اسلامی است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با بیان این‌که در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان با شماره کارت‌ اختصاصی وجوه اهدایی را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، افزود: 5 هزار نیکوکار البرزی در نیمه نخست سال جاری به جمع حامیان فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین پیوستند. 
وی با تأکید بر این‌که عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است، مطرح کرد: ایتام و فرزندان محسنین با حمایت‌ حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از آنها در کنکور سراسری، قهرمانی رشته‌های ورزشی کاراته، ژیمناستیک، فوتبال آمریکایی، کارگردانی تلویزیون، شعر، تألیف کتاب و رمان‌نویسی و حفظ قرآن به موفقیت رسیده‌اند.

محمدی‌فرد با دعوت از خیّران برای برآورده کردن آرزوهای ایتام در سامانه آرزوها به نشانی Hamiarezooha.ir  یادآور شد: در طول سال مردم نیکوکار می‌توانند با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر این نهاد در شهرهای استان البرز یا تماس با شماره تلفن 32801071 در این طرح ثبت‌نام و شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود را نیز دریافت کنند.
وی استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی کمیته امداد و تنوع نیازهای جامعه هدف این نهاد، از خیران درخواست می‌کنیم برای رفع مشکلات خانوارهای مددجو، کمیته امداد را یاری و از نزدیک ضمن نظارت بر نحوه هزینه‌کرد وجوه آثار کار خیر خود را مشاهده کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :