• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81703
+
-

ساماندهی خبرنگاران سمنان تا پایان امسال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ضرورت پایش خبرنگاران گفت: نتیجه ساماندهی خبرنگاران استان تا پایان امسال اعلام می‌شود.

«حبیب‌الله خجسته‌پور» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: یک کارگروه با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور نمایندگان رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی شکل گرفته و به زودی نتیجه نهایی شاخص‌های ساماندهی رسانه‌ها و خبرنگاران اعلام می‌شود. وی با بیان این‌که تعریف جامعه خبری برای مدیران و مردم نیازمند ساماندهی خبرنگاران است ادامه داد: در گام اول کارگروه شکل گرفته برای پایش، اطلاعات خام خبرنگاران را جمع‌آوری کردند و در مرحله دوم شاخص‌ها برای جمع‌بندی و معرفی خبرنگاران تعریف شده است.

خجسته‌پور با اشاره به این‌که مرحله سوم مربوط به تلفیق مرحله اول و دوم و تطبیق خبرنگاران با شاخص‌های تعریف شده است اظهار کرد: راستی‌آزمایی خبرنگاران و رسانه‌ها در قالب تعریف شده به‌زودی معرفی می‌شود. وی بیان کرد: ساماندهی خبرنگاران استان سمنان موجب حرفه‌ای شدن فعالیت آنان و هویت‌بخشی به جامعه رسانه‌ای استان می‌شود. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ارتباط و تعامل خود با خبرنگاران را تقویت کنند  به گونه‌ای که عناوین موضوعات مهم در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید