• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 8 مهر 1398
کد مطلب : 81696
+
-

۲ موکب ویژه بانوان مرکزی در کربلا دایر می‌شود

استاندار مرکزی گفت: از بین ۶۱ موکب پیش‌بینی شده برای ارائه خدمات به زائران در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی، ۲ موکب در شهر کربلا به بانوان اختصاص می‌یابد.  به گزارش ایرنا، «سید علی آقازاده» افزود: موکب‌ها نباید وابسته به خدمات دولت باشند، البته دولت در کنار موکب‌داران زمینه خدمات‌رسانی بهتر را فراهم می‌کند. وی اظهار کرد: هماهنگی مطلوبی بین موکب‌داران در طول سال‌های اخیر فراهم شده است که هر سال رو به افزایش است. استاندار مرکزی گفت: ارائه خدمات موکب‌داران منحصر به محرم و اربعین حسینی نیست و این مجموعه در هر زمان که کشور نیاز داشته است کمک کرده است.

آقازاده موکب‌داران را لشگر مردمی دانست که با نفوذ در لایه‌های مردمی خدمات ارائه می‌کنند و اظهار کرد: برکت عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال به ظهور رسیده است و باید اربعین حسینی به حرکت جهانی تبدیل شود.

وی ادامه داد: امسال پیش‌بینی می‌شود با لغو ویزا حضور گسترده میلیونی زائران اباعبدالله الحسین(ع) اتفاق افتد.


 پیش‌بینی قطار تهران-کرمانشاه 

 مدیر کل راه‌آهن اراک نیز گفت: قطار مسیر کرمانشاه به اهواز برای انتقال زائران اباعبدالله الحسین(ع) پیش‌بینی شده که زائران استان مرکزی را نیز جابه‌جا می‌کند. «محمدرضا قربانی» افزود: روزانه 5 قطار از تهران به کرمانشاه از ۱۵ تا ۳۰ مهر به مسافران کربلا خدمات می‌دهد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید