• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81353
+
-

ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی شهرداری تهران به علمای عظام

حجت‌الاسلام صادق‌زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با سفر به قم، گزارشی از فعالیت‌های دینی و فرهنگی مدیریت شهری پایتخت را به سمع‌ونظر تنی چند از علمای عظام رساند.

به گزارش شهرنوشت، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران بامداد پنجشنبه به قم سفر کرد تا در محضر چند تن از علمای عظام حاضر شود. حجت‌الاسلام جواد صادق‌زاده در دیدارهایش با آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی، آیت‌الله‌العظمی علوی گرگانی، آیت‌الله بیات‌زنجانی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی و سیدریاض حکیم نماینده آیت‌الله‌العظمی حکیم در ایران، ضمن رساندن مراتب احترام و ارادت مدیران شهری تهران به ایشان، گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و دینی نظام مدیریت شهری پایتخت ارائه داد. همچنین صادق‌زاده در پایان سفر خود به قم، در بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه(س) مهمان تولیت این آستان مقدس شد.
در بهمن‌ماه سال گذشته نیز پیروز حناچی، شهردار تهران شخصا به‌همراه محمدرضا جوادی یگانه، معاون امور فرهنگی و اجتماعی خود به قم رفت تا در محضر تنی چند از مراجع تقلید و علمای عظام، به ارائه گزارش از فعالیت‌ها و تبیین دورنمای شهرداری تهران در زمینه‌های فرهنگی و دینی بپردازد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید