• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81295
+
-

مشکلات درمانی قم در کمیسیون بهداشت مجلس پیگیری می‌شود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات بهداشتی و درمانی استان قم در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پیگیری می‌شود و به دنبال جذب بودجه برای رفع برخی از مسائل  استان هستیم.

به گزارش ایرنا، «علی نوبخت» در جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت رئیسه این دانشگاه افزود: قم این ظرفیت را دارد که به ‌عنوان آزمون اجرای طرح نظام ارجاع باشد و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم تقاضا داریم در این زمینه تلاش کنند.

وی در این جلسه با بیان این‌که آسیب‌شناسی در کارها باید در دستور کار باشد گفت: خدمات گسترده‌ای در حوزه بهداشت و درمان در کشور در حال انجام است، اما اجرای برخی برنامه‌های غلط موجب بروز مشکلاتی شده که امیدواریم برطرف شود.

«ابوالفضل سروش» بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های درمانی در قم قابل‌مقایسه با گذشته نیست و اقدام‌های ارزشمند بسیاری در این عرصه انجام‌ شده است.

وی با اشاره به مشکلات درمانی قم گفت: کمیسیون آماده همکاری برای رفع این مشکلات است و امیدواریم بتوانیم با کمک نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان این مشکلات برطرف شود.

عضو دیگر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: اجرای سیستم ارجاع و سطح‌بندی خدمات امری است که مجلس بارها بر آن تأکید دارد.
«حیدر علی عابدی» گفت: در قانون چیزی کم نداریم، اما اجرای آن به‌درستی باید انجام شود. توجه به برنامه و قوانین همه مشکلات را برطرف می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید