• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81279
+
-

اکران رایگان فیلم در سینما غزل

هنر هفتم
اکران رایگان فیلم در سینما غزل

رئیس گروه سینمایی و سمعی- بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: سینما غزل در هفته دفاع مقدس اکران رایگان فیلم دارد.

 به گزارش مهر، «روح‌الله رنجبری» اعلام کرد: به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس، فیلم‌هایی در همین موضوع با همکاری انجمن فیلم کوتاه شیراز به میزبانی سینما غزل تالار حافظ نمایش داده
 می‌شود.

 وی گفت: سینمای دفاع مقدس امروز جبهه‌های جدیدی پیش روی خودش دارد و اگر روزگاری سینمای دفاع مقدس فقط به 8 سال جنگ تحمیلی و عواقب آن محدود می‌شد، امروز زمینه‌ها و موضوعات تازه‌تری پیش روی خود دارد. 

رنجبری افزود: آنچه برای سینمای دفاع مقدس و هر فعالیت مرتبط با این موضوع اهمیت دارد تعریف دفاع مقدس است و جنگ هشت‌ساله ما قطعا یک بخش مهم از این دفاع مقدس است، اما به آن 8 سال محدود نخواهد بود و نباید فقط در تعریف دفاع مقدس در همان 8 سال بمانیم و شایسته است در تمام زمینه‌های امروز نیز که مرتبط است، از تولیدات سینماگران حمایت کنیم.

رئیس گروه سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به این‌که به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس، فیلم‌هایی در همین موضوع با همکاری انجمن فیلم کوتاه شیراز به میزبانی سینما غزل تالار حافظ نمایش داده می‌شود گفت: اگر یک فیلم‌ساز به‌درستی معنای دفاع مقدس را بفهمد و بعد بتواند آن را به‌درستی به مخاطب خودش هم منتقل کند، خیلی کمک می‌کند به این‌که جامعه ما و جامعه جهانی در قبال جریانات موجود کشور و منطقه عکس‌العمل بهتری داشته باشد، چراکه سینما خود بهترین رسانه است. 

وی بیان کرد: پنج‌شنبه، جمعه و شنبه یعنی ۴، ۵ و ۶ مهرماه، به ترتیب، فیلم‌های سینمایی «تنگه ابوغریب»، «به وقت شام» و «ایستاده در غبار» ساعت ۵ عصر در سالن سینما غزل رایگان اکران خواهد شد و ورود برای عموم علاقه‌مندان به هنر سینمای دفاع مقدس آزاد است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید