• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81258
+
-

کاروان تجهیز مدارس کمتر برخوردار در یزد

از میان خبرها
کاروان تجهیز مدارس کمتر برخوردار در یزد

کاروان تجهیز مدارس کمتر برخوردار با اعتباری بالغ بر 950 میلیون تومان در استان یزد تشکیل و فعالیت خود را در این مناطق آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، در راستای اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، کاروان تجهیزات مدارس کمتر برخوردار استان یزد با حضور«احمد ترحمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و «فخرالسادات خامسی هامانه» مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد راه‌اندازی شد.

این تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان از طریق سازمان امور اجتماعی کشور و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به اداره کل آموزش و پرورش استان تحت عنوان اعتبارات تملک دارایی تعلق گرفت. این اعتبار با هماهنگی‌های لازم از طریق دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به ٩ مدرسه کمتر برخوردار در مناطق حسن‌آباد، مریم‌آباد، کوی توحید(قلعه اسدان) و منطقه اسکان یزد اختصاص یافت.

گفتنی است تعداد ۴۰ عدد کولر، 7 عدد آب سردکن، ۴۵۰ میز و نیمکت ویژه دانش‌آموزان، ۴۶ میز معلم، ‌٢٠ رایانه، ٢٠٠ عدد صندلی دانش‌آموز، ١٠ عدد میز پینگ‌پنگ، ۳۶ عدد تخته وایت‌برد و ٩ عدد ویدئو پروژکتور در کاروان تجهیزات مدارس کمتر برخوردار به مدارس منتخب ارسال شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید