• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81176
+
-

پرونده مسکن مهر بسته می‌شود

پرونده مسکن مهر بسته می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکثر واحد‌های مسکن مهر استان تحویل داده شده و بخشی نیز در حال تحویل است و احتمالا پنجمین یا ششمین استان کشور باشیم که بتوانیم پرونده مسکن‌های مهر را ببندیم.

  به گزارش تسنیم «حسین کلانتری» در نشست ستاد بازآفرینی شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در رونق اقتصادی کشور، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های اصلی اقتصاد مقاومتی استفاده از فرصت‌های جدید برای تغییر شرایط از وضع کنونی به وضعیت مطلوب است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بحث بازآفرینی شهری اتفاق خوبی است که در استان شروع شده و با اجرای این پروژه‌ها تحول کیفی چشمگیری در زندگی مردم ایجاد می‌شود. کلانتری با بیان این‌که دولت برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری تسهیلات ارزان‌قیمت و کمک‌های یارانه‌ای فراهم کرده، گفت: بازآفرینی بافت‌های فرسوده طرح ماندگاری است که باید آن را در استان تکمیل کنیم و می‌تواند برای سایر نقاط کشور الگو باشد. 

وی به پروژه‌های مسکن مهر استان اشاره کرد و افزود: اکثر واحد‌های مسکن مهر استان تحویل داده شده و بخشی نیز در حال تحویل است و احتمالا پنجمین یا ششمین استان کشور باشیم که بتوانیم پرونده مسکن‌ مهر را ببندیم. استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید در مسیر تغییر نگرش، حمایت و تولید ثروت جدید در استان حرکت کنیم و دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه هماهنگ عمل کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید