• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81123
+
-

حضور 2 بانوی قایقران گیلانی در تیم ‌ملی

2 بانوی قایقران گیلانی در مرحله جدید اردوی تیم ‌ملی رویینگ بزرگسالان کشور حضور یافتند. به گزارش ایرنا، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: دور جدید تمرینات تیم ‌ملی رویینگ بزرگسالان و جوانان در محل سد شیرین‌دره استان خراسان شمالی با حضور ۱۵ قایقران زن برگزار می‌شود که 2 قایقران گیلانی نیز در بین دعوت‌‌شدگان هستند.

«مرتضی ورزلدوست» افزود: طبق اعلام فدراسیون قایقرانی، ۱۱ قایقران در رده سنی بزرگسال و 4 قایقران در رده سنی جوانان در مرحله جدید اردو حضور یافته‌اند که خوشبختانه سهم گیلان در رده سنی بزرگسال 2 قایقران است.وی افزود: «نازنین ملایی» و «هانیه خورسند» 2 قایقران گیلانی همراه با سایر دعوت ‌شدگان باید تا ۲۴ مهر در اردوی تیم ‌ملی رویینگ بانوان کشور در خراسان شمالی حضور یابند و زیر نظر مربیان این تیم تمرین کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: اعضای تیم ‌ملی قایقرانی رویینگ بانوان بزرگسال کشور برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن آماده می‌شوند. امیدواریم ملایی و خورسند بتوانند با درخشش در اردو به عضویت تیم ‌ملی درآیند تا در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک شرکت کنند. این مسئول ادامه داد: امیدوارم ملایی که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ موفق به کسب مدال نقره شد این بار نیز مدال برای کشور و استان به ارمغان بیاورد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید