• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80992
+
-

صدرنشین امشب کیست؟


هفته پنجم از لیگ برتر امروز با انجام 4بازی آغاز می‌شود و 4بازی باقیمانده نیز روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود. مهم‌ترین تیم‌‌هایی که امروز به زمین می‌روند شهرخودرو و تراکتور هستند. نگاهی به این 4بازی بیندازید.
  سایپا - تراکتور
مهم‌ترین بازی روز چهارشنبه؛ با شرکت دو تیمی که جمعا 15امتیاز دارند و هر دو در جمع 6تیم بالای جدول قرار گرفته‌اند. برنده احتمالی این بازی در پایان هفته پنجم در جمع 3تیم برتر قرار خواهد گرفت و حتی شانس صدرنشینی هم خواهد داشت. تراکتور هنوز گلی دریافت نکرده و سایپا صاحب یکی از بهترین خطوط حمله لیگ جاری است؛ آن هم با گلزنان گمنامی که خیلی از آنها تا پیش از آغاز این فصل اسم‌شان به گوش کسی نخورده بود. در تیم سایپا 6بازیکن طی هفته‌های گذشته گل زده‌اند اما در تراکتور فقط احسان حاج‌صفی یک گل زده و دیگر هیچ! تراکتور با 2گل زده مشترکا صاحب ضعیف‌ترین خط حمله لیگ تا این هفته است و یکی از این 2گل هم گل‌به‌خودی مدافعان حریف بوده است. تیم دنیزلی با هافبک‌ها و مهاجمان سرشناس خود به‌دنبال فرار از این وضعیت است. آیا امروز روز این ستاره‌های سرشناس خواهد بود یا روز گلزنان گمنام ابراهیم صادقی در سایپا؟
  گل‌گهر سیرجان - نفت آبادان
بگوویچ بعد از 4هفته حضور در لیگ برتر هنوز هیچ بردی در کارنامه ندارد و شاید امشب بهترین فرصت او برای کسب نخستین پیروزی باشد. دو میزبانی قبلی سیرجان مقابل نساجی و پارس‌جنوبی بود و هر دو بازی با تساوی 1-1به پایان رسید. شاید این بار گل‌گهر بتواند نخستین برد تاریخش در لیگ‌برتر را مقابل برزیلی‌ها کسب کند؛ اگرچه تیم اسکوچیچ هم نشان داده به این راحتی‌ها تسلیم نمی‌شود.
  نفت مسجدسلیمان - شهر خودرو
اگر یحیی گل‌محمدی بتواند در مسجدسلیمان بر میزبانش غلبه کند تکلیف صدر جدول از همین روز اول روشن می‌شود و منتظر بازی‌های پرسپولیس و بقیه نمی‌ماند. چون بعید است پرسپولیس بتواند سپاهان را با تفاضل گل بالا شکست بدهد. اما نکته اینجاست که بردن نفت مسجدسلیمان هم کار راحتی نیست. تا این مقطع از لیگ تراکتور، استقلال و سپاهان در بردن تیم چغر مهدی تارتار ناکام بوده‌اند و حالا نوبت یک مدعی دیگر است. نفت از 4بازی گذشته‌اش 4 امتیاز دارد؛ بدون برد و بدون باخت!
   پارس‌جنوبی- نساجی
براساس آمارها و آنالیزهای موجود، طی 4رهفته‌ای که از لیگ گذشته نساجی بهترین نمایش‌ها را داشته و بالاترین امتیازات فنی را کسب کرده است. البته تیم مهاجری در خط دفاعی متزلزل و پراشتباه نشان داده اما تاکتیک‌های هجومی‌اش را به خوبی پیاده کرده و خیلی بیشتر از تیم‌های مدعی و اسم‌ورسم‌دار موقعیت گل ایجاد کرده و به گل رسیده است. جنگ کمالوند و مهاجری در جم، بازی جالبی خواهد بود. پارس‌جنوبی هفته قبل هم میزبان بود و 3-2سایپا را برد.

این خبر را به اشتراک بگذارید