• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80835
+
-

باند جدید فرودگاه رامسر راه‌اندازی می‌شود

عمران
باند جدید فرودگاه رامسر راه‌اندازی می‌شود

 فرماندار رامسر اظهار کرد: باند جدید فرودگاه رامسر به زودی راه‌اندازی خواهد شد و اکنون ۹۸ درصد پیشرفت دارد.به گزارش مهر «محمد آزاد» در مراسم تودیع و معارفه رئیس فرودگاه رامسر با بیان این‌که در سال‌های اخیر اقدامات زیرساختی در حوزه‌های شهری و روستایی در بخش‌های مختلف انجام شده است، گفت: فرودگاه با ظرفیت بالقوه در کار جمعی و تلاش مسئولان شرایط بهتری نسبت به گذشته و شرایط خوبی دارد.

وی افزود: در راستای توسعه باند جدید فرودگاه اقداماتی انجام شد و برای رفع موانع باید بسترها و زیرساخت‌های فنی آماده باشند.نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به این‌که بیش از ۹۸ درصد باند جدید آماده است ولی به دلیل موانع پروازی مهیا برای فرود هواپیما نبود، اظهار کرد: محدودیت باند قدیم سبب شده پروازها با یک نوع هواپیما در فرودگاه رامسر برقرار شود و ارتقای باند جدید سبب توسعه پروازها خواهد شد.

آزاد گفت: دستور ویژه استاندار مازندران به معاونان استانداری، مدیر کل فرودگاه و فرمانداری برای بهره‌برداری از باند جدید فرودگاه رامسر صادر شده است.وی تصریح کرد: در طول سال 3،2 میلیون نفر گردشگر وارد رامسر می‌شود که ۳۰۰‌هزار نفر گردشگران خارجی هستند. باید از فرودگاه که ظرفیت بزرگی برای توسعه گردشگری است، استفاده بهینه شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید