• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80496
+
-

دعوت از هادی‌پور به اردوی تیم ملی تکواندو

اخبار شمال
دعوت از هادی‌پور به اردوی تیم ملی تکواندو

«آرمین هادی‌پور» تکواندوکار گیلانی، به مرحله جدید اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات گرندپری دعوت شد. به گزارش ایرنا، رئیس هیات تکواندو گیلان در این باره اظهار کرد: با اعلام سازمان تیم‌های ملی، مرحله جدید اردوی تمرینی تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشور به منظور حضور در مرحله سوم مسابقات گرند‌پری ۲۰۱۹ از دیروز، دوشنبه (یکم مهرماه)، در تهران با حضور 8 هوگوپوش آغاز شد که هادی‌پور نیز در این اردو حضور دارد. 

«محسن سترگی» افزود: مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از ۲۶ مهرماه سال جاری در صوفیه بلغارستان آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه خواهد یافت. امیدواریم هادی‌پور در این مسابقات بدرخشد و دوباره روی سکوی قهرمانی قرار گیرد. وی بیان کرد: خوشبختانه هادی‌پور در دومین دوره مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ در ژاپن موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی و مدال نقره این مسابقات را به خود اختصاص دهد و شانس خود را برای حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ افزایش دهد.

 این مسئول ادامه داد: سومین دوره مسابقات تکواندو گرندپری ۲۰۱۹ در بلغارستان 4G است و به افراد اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و 4/14 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین 5هزار، 3هزار و ‌هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد. هادی‌پور متولد ۱۳۷۳ رشت است و تاکنون مقام‌های زیادی در رشته تکواندو کسب کرده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید