• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80336
+
-

کشف محموله بزرگ مواد‌ مخدر از باندهای مسلح


فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی باندهای قاچاق مواد ‌مخدر و کشف ۲تن و ۲۱۰کیلو و ۳۰۰گرم انواع مواد ‌مخدر طی ۳عملیات مختلف در چند روز گذشته در مرزهای منطقه سیستان و بلوچستان خبر داد.
به‌گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار «قاسم رضایی» گفت: مرزبانان هنگ‌های مرزی میرجاوه و زابل طی چند روز گذشته با اشراف گسترده اطلاعاتی از مرزهای منطقه، از ورود باندهای کلان قاچاق مواد‌مخدر به‌صورت همزمان مطلع شدند و با آمادگی عملیاتی، به پوشش‌ مناطق آلوده پرداختند.
وی افزود: مرزبانان با تاکتیک‌های عملیاتی و آمادگی رزمی در نقطه صفر مرزی شهرستان‌های میرجاوه و زابل و نیز با اجرای گشت‌ و کمین‌های هدفمند، موفق شدند طی ۳عملیات جداگانه از ورود باندهای کلان قاچاق مواد‌مخدر به مرزهای کشور ممانعت کنند. این مقام ارشد مرزبانی ناجا با اشاره به ناکامی قاچاقچیان در رسیدن به اهداف شوم‌شان، تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات بیش از ۲تن و ۲۰۰کیلوگرم انواع مواد ‌مخدر شامل یک تن و ۲۱۳کیلو و ۷۰۰گرم تریاک، ۳۰۵کیلوگرم شیشه، ۶۴۳کیلوگرم مرفین و ۳۵کیلو و ۷۰۰گرم هروئین را کشف کردند.
وی به کشف مقادیر قابل‌توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی اشاره و بیان کرد: مرزبانان در این عملیات‌، ۲دستگاه خودرو را توقیف و ۶ قاچاقچی را دستگیر کردند که یکی از قاچاقچیان در درگیری با مرزبانان مجروح شد.
سردار رضایی، مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن دانست و خاطرنشان کرد: مرزبانان با حضور شبانه‌روزی در مرزها، با هرگونه پدیده قاچاق برخورد خواهند کرد و قاچاقچیان بدانند که سدی محکم به نام مرزبانان در مقابل آنها ایستادگی خواهد کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید