• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80333
+
-

مرگ 15نفر در روستای 249نفره

مرگ 15نفر در روستای 249نفره


پیکر 15قربانی حادثه تصادف مینی‌بوس و تریلی در استان گلستان که همگی اهل روستای قاراقاشلی از توابع شهرستان مراوه تپه بودند روز گذشته به خاک سپرده شد.
به گزارش همشهری، روستای قاراقاشلی روستایی ترکمن‌نشین با جمعیت 249نفر است که در ترکمن‌صحرا و در نزدیکی شهرستان مراوه‌تپه واقع شده است. مردم این روستا صبح شنبه یکی از تلخ‌ترین حوادث تاریخ روستایشان را تجربه کردند. حادثه‌ای که ساعت 6:45صبح در سه راهی قره ماخر به سمت اینچه برون رخ داد و یک دستگاه تریلی حامل سیمان پس از اینکه بنا به دلایل نامعلومی از مسیر منحرف شد با مینی‌بوسی که تعدادی از اهالی روستا سرنشینان آن بودند برخورد کرد. به‌دنبال این حادثه مینی‌بوس که بیشتر سرنشینانش زنان و کودکان بودند دچار آتش‌سوزی شد و در این حادثه 15نفر از اهالی روستا جانشان را از دست دادند.
نیمی از جان‌باختگان از خانواده دوجی بودند که مینی‌بوس را دربست کرایه کرده بودند تا به شهرستان گنبد بروند اما هرگز به مقصد نرسیدند. به‌دنبال این حادثه و با شناسایی هویت اجساد جان‌باختگان، روز گذشته مراسم تشییع پیکر آنها در روستای قاراقاشلی انجام شد و بازماندگان قربانیان در سوگ از دست دادن عزیزانشان، با حضور صدها نفر از مردم استان گلستان که خودشان را برای همدردی به این روستا رسانده بودند، پیکر آنها را به خاک سپردند. این در حالی است که رسیدگی به پرونده این تصادف مرگبار در مراجع قضایی استان همچنان در جریان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :