• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80254
+
-

ناوگان درون‌شهری سمنان اعتبار گرفت

۳۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز و توسعه ناوگان درون‌شهری سمنان اختصاص یافت

حمل‌و‌نقل
ناوگان درون‌شهری سمنان اعتبار گرفت

نایب ‌رئیس شورای شهر سمنان با بیان این‌که ۳۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز و توسعه ناوگان درون‌شهری سمنان اختصاص یافت گفت: سامان‌دهی ناوگان درون‌شهری در دستور کار قرار دارد. به گزارش مهر، «عباس آل‌بویه» در جلسه بودجه‌ریزی و تعرفه‌نویسی سال ۹۹ به میزبانی شهرداری سمنان افزود: این فرصت خوبی است که با بهره‌گیری از اعتبارات ناوگان درون‌شهری سامان‌دهی و مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری پیگیری شود.

 وی با بیان این‌که تشکیل این جلسات می‌تواند به افزایش بهره‌وری از منابع انسانی و امکانات موجود و جلوگیری از موازی‌کاری‌ها و فرصت سوزی‌ها تبدیل شود اظهار کرد: اساس فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی بر 2 اصل هزینه و درآمد است. بنابراین هرچقدر در مدیریت هزینه‌ها موفق‌تر عمل کنیم درواقع به توسعه پایدار و همه‌جانبه شهر کمک می‌شود. 

نایب‌ رئیس شورای شهر سمنان با اشاره به این‌که بودجه‌بندی برنامه جامع مدیریتی است اضافه کرد: بودجه عقلانیت و حکمرانی در طول یک سال مالی است اما تنظیم آن پس از پیشنهاد، ارائه و تصویب شورای شهر باید کنترل و نظارت شود. رئیس کمیسیون مالی شورا با بیان این‌که اولویت سال آینده بر کسب و خلق درآمد خواهد بود بیان کرد: با بودجه ارزش‌افزوده و فروش املاک، شهرداری به‌جایی نمی‌رسد، مگر این‌که در پروژه‌های سرمایه‌گذاری خلق درآمد صورت گیرد. 

«سید مسعود سیادتی» با اشاره به این‌که شهرداری‌ها در جاهایی موفق هستند که از روحیه استقراضی برخوردار باشند اضافه کرد: استقراض به معنی استفاده از ظرفیت‌های پس‌انداز جامعه و به کار انداختن آن در تأمین نیازهای مالی یا درراه پیشرفت اقتصادی شهر است. بنابراین در این صورت می‌توان پیشرفت کرد. 

وی با بیان این‌که با ۷۰ میلیارد بودجه اختصاصی نمی‌توان هم خیابان باهنر و هم خیابان زاوقان را تعریض کرد و در کنار آن اتوبان هم کشید افزود: اعضای شورای شهر هم باید درآمدهای استقراضی را ببینند و این جرأت به شهرداری باید داده شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید