• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80244
+
-

رفع مشکلات کارکنان هپکو آغاز شد

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی گفت: با همکاری سهامدار فعلی، رفع مشکلات و معوقات کارکنان شرکت هپکو را از هفته گذشته آغاز کردیم. به گزارش مهر، «داوود خانی» در مورد فسخ قرارداد با شرکت «هیدرواطلس» و تأثیر آن بر شرکت «هپکو» افزود: سازمان خصوصی‌سازی درصدد آن است با کسانی که شرایط کافی و اهلیت لازم را دارند مذاکره کند و جابه‌جایی سهامدار را انجام دهد و این به معنای فسخ قرارداد نیست، بلکه جابه‌جایی قرارداد است. 

وی اظهار کرد: در چند روز آینده سعی می‌کنیم این جابه‌جایی را انجام دهیم و امیدواریم با این کار بخشی از مشکلات شرکت هپکو برطرف شود. معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی‌سازی افزود: با ۲ تا ۳ گروهی که توانمندی لازم را داشته باشند و زمینه فعالیت آنها به نوعی با موضوع فعالیت شرکت هپکو مرتبط باشد مذاکره اولیه‌ای آغاز شده است و جلسات جدی‌تر را با شرکت‌های متقاضی خواهیم داشت. 

خانی اضافه کرد: البته چون شرکت سهامی در بورس معامله می‌شود باید هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم را برای این جابه‌جایی از طریق بورس هم به عمل بیاوریم. وی بیان کرد: یکی از شروطی که با سهامداران جدید در مذاکراتمان داریم این است که باید حقوق و مطالبات معوق کارکنان شرکت هپکو را تأمین کنند و این معوقات پرداخت خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید