• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 31 شهریور 1398
کد مطلب : 80042
+
-

روز مأموریت‌های بزرگ

4 چهره ویژه داربی امروز



داربی همیشه می‌تواند آبستن حوادث بزرگی باشد. شرایط این بازی طوری است که درخشش در آن به اندازه 10مسابقه دیگر دیده می‌شود و می‌تواند روی سرنوشت بازیکنان (شاید حتی مربیان و مدیران!) تأثیر بگذارد. البته که داربی 90هم از این قاعده مستثنا نیست. برای این بازی، مخصوصا برخی از بازیکنان سرخابی ماموریت‌های بزرگ و مهمی دارند.
 علیرضا بیرانوند: او در لیگ نوزدهم هنوز کلین‌شیت نداشته است. بیرانوند 2 بازی محروم بوده که رادوشوویچ در هر دو کلین‌شیت کرده و البته سرخ‌ها بازی را برده‌اند. رادو در بازی اخیر با نفت یک توپ خیلی خوب و سخت را هم گرفت. تک‌گل این فصل پرسپولیس را اما بیرو از احسان حاج‌صفی خورده که البته گل بدی هم بود. بعد از حواشی اخیر، او خوب می‌داند که کلین‌شیت در داربی حکم «بشوی و ببر» را برای هواداران بازی خواهد کرد.
 علی علیپور: آقای گل پرسپولیسی‌ها در این فصل گل نزده؛ نه‌تنها هنوز گل نزده، بلکه موقعیت‌های زیادی را به‌ویژه مقابل نفت آبادان از دست داده و به همین دلیل به‌شدت تحت فشار است. برای علیپور هم هیچ راه جبرانی کوتاه‌تر از گلزنی در داربی نیست. او قبلا 2 بار این کار را کرده و با لذت غیرقابل وصف گل زدن در این مسابقه آشناست.
 حسین حسینی: شرایطش شبیه بیرانوند و شاید حتی بدتر از اوست. حسینی گلر بدی نیست اما یک فرضیه در مورد او وجود داشت مبنی بر اینکه فقط تحت رقابت شدید می‌تواند کیفیت بالای خودش را حفظ کند. بعد از جدایی رحمتی، تزلزل حسینی باعث شد این فرضیه شکل جدی‌تری پیدا کند. برای حسینی هم کلین‌شیت در داربی معجزه خواهد کرد و می‌تواند باعث شود او از زیر سایه رحمتی بیرون بیاید.
 مرتضی تبریزی: یکی از انبوه خریدهای پرسروصدا و کم‌ثمر استقلال در این سالیان بوده است. همین هفته گذشته بود که استراماچونی گفت تنها مهاجم تیم او دیاباته است و خیلی‌ها این موضوع را نوعی بی‌اعتمادی به تبریزی دانستند. حالا شیخ مصدوم شده و احتمالا تبریزی به جای او در خط حمله به میدان خواهد رفت. بعد از این همه نمایش ناامیدکننده، این یک فرصت طلایی برای اعاده حیثیت و اعتبار تبریزی است؛ آیا از آن استفاده خواهد کرد؟

این خبر را به اشتراک بگذارید