رئیس مرکز اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه 15 درصد از تماسهای اورژانس مزاحمت تلفنی است، گفت: برخی از شهروندان با ایجاد مزاحمتهای تلفنی، ماموران اورژانس را به محل کشانده و ماموریت کاذب ایجاد میکنند.
به گزارش ایسنا، «فرزاد رحمانی» تأکید کرد: مزاحمتهای تلفنی از معضلات اصلی اورژانس محسوب میشود، چراکه با اعزام نیروها به یک ماموریت کاذب، پایگاه، خالی از نیرو شده و تعطیل میشود و اگر در مجاورت آن منطقه حادثهای رخ دهد، باید از سایر پایگاهها نیرو اعزام کنیم که این موضوع نیز حضور ماموران بر بالین بیمار را زمانبر خواهد کرد. برخی از این تماسها منجر به شکایت میشود، اما برخی نیز از طریق تلفنهای بدون نام است که نمیتوان فرد را شناسایی کرد. در یکی از موارد فردی در طول یک روز ۲۵۰ بار به قصد مزاحمت با اورژانس تماس گرفته بود.
یکشنبه 31 شهریور 1398
کد مطلب :
80027
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/QVg9
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved