• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 31 شهریور 1398
کد مطلب : 79941
+
-

اجرای طرح ترافیک ویژه آغاز سال تحصیلی

رئیس پلیس راهور ایلام: در هفته اول مهر تردد خودروهای سنگینی که خدمات‌رسانی داخل شهر را انجام می‌دهند، تا ساعت 9 صبح ممنوع است

ترافیک
اجرای طرح ترافیک ویژه آغاز سال تحصیلی

رئیس پلیس راهور ایلام از اجرای طرح ترافیکی ویژه آغاز سال تحصیلی در استان خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای مهرماه (فردا) به صورت ویژه در همه معابر استان و حتی معابر حاشیه شهرها که در آنها مدرسه وجود دارد، اجرا می‌شود. سرهنگ «ابوالفضل کهزادی» در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار کرد: با شهرداری مرکز استان و شهرهای تابعه هماهنگ شده است همه معابری که مدارس در آنها قرار دارند، در صورت نیاز اصلاح نقاط، خط‌کشی و تعمیر معابر و مسیرها انجام و معابر و مسیرها برای آغاز سال تحصیلی جدید مهیا شود.

وی از آمادگی صددرصدی نیروهای پلیس راهور برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: از خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان تقاضا داریم که مسیرهای رفت و آمد دانش‌آموزان را از قبل شناسایی و کوتاه‌ترین مسیر را برای انتقال فرزندان خود به مدرسه انتخاب کنند. این مقام مسئول با بیان این‌که خانواده‌ها تا حد امکان از مسیرهای کناره‌ای و حاشیه‌ای برای مسافت‌های دور استفاده کنند، افزود: اگر مسیر نزدیک است، از مسیرهای متراکم کمتر استفاده شود.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به این‌که در هفته اول مهر تردد خودروهای سنگینی که خدمات‌رسانی داخل شهر را انجام می‌دهند، تا ساعت 9 صبح ممنوع است، بیان کرد: در صورت تردد این خودروها در این محدوده زمانی در داخل شهر، پلیس با آنها برخورد خواهد کرد.

وی گفت: با همکاری آموزش و پرورش، قبل از شروع سال تحصیلی جدید، دوره‌ها و کلاس‌های ویژه‌ای برای رانندگان سرویس‌های مدارس برگزار و آموزش‌های ویژه این ایام به رانندگان داده شده است. کهزادی ادامه داد: امیدواریم که سال تحصیلی جدید را با همکاری اولیای دانش‌آموزان و همشهریان با امنیت ترافیک بیشتر و بهتری آغاز کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید