• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79864
+
-

کیف مناسب بخریم

راهنما
کیف مناسب بخریم

موسم بازگشایی مدارس رسیده اما هنوز خانواده‌های زیادی هستند که برخی ملزومات مورد نیاز فرزندانشان را برای آغاز سال تحصیلی تهیه نکرده‌اند. کیف، مهم‌ترین نیازی است که بچه‌ها دارند. انتخاب کیف مناسب هم از دردسرهایی است که والدین با آن روبه‌رو هستند. پیدا‌کردن کیف خوب، تنها به قیمت آن بستگی ندارد بلکه یک کیف خوب می‌تواند هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم سلامت کودکتان را در یک سال تحصیلی تضمین کند. اگر نمی‌دانید چه کیفی را برای فرزندتان تهیه کنید این راهنما را بخوانید تا انتخابتان راحت‌تر شود.

  کیف مدرسه پس از پر شدن، نباید سنگین‌تر از 10درصد وزن کودک باشد؛ بنابراین بهتر است کیفی سبک انتخاب کنید. بچه‌هایی که کیف‌های‌شان تا 8کیلوگرم وزن دارند، 2برابر بیشتر از بقیه برای حمل کیف‌شان دچار زحمت می‌شوند.
  یک کیف خوب باید قابل استفاده باشد و نباید بزرگ‌تر از شانه‌های کودک باشد؛ این معیار مهمی است که باید رعایت شود. کیف مدرسه نباید به هیچ وجه بزرگ‌تر از شانه‌های کودک باشد و باید متناسب با دوره آموزشی، سن و ساختار بدنی کودک باشد.
  کودک تمایل دارد بدون نظم و ترتیب و با بی‌قیدی وسایلش را درون کیفش جا دهد، پس بهتر است یک کیف مدرسه محکم و بادوام برای فرزندتان انتخاب کنید تا وسایلی که درهم و برهم درون کیف جا داده شده‌اند، شانه‌های او را زخمی نکند.
  یک کیف که بندهای چرمی داشته باشد و این بندها باید پنبه پُر شده باشند. فراموش نکنیم که تمام وزن کیف به‌طور مستقیم روی شانه‌های کودک سنگینی می‌کند. بهترین حالت این است که بندها، کیف را در وضعیت مناسب روی شانه‌ها قرار دهند و حرکات آن را کم کنند.
  حُسن کیف‌های چرخدار واضح است، به شرطی که قرار نباشد کودک همراه با آن از پله‌ها بالا برود. بنابراین قبل از خرید کیف چرخدار باید سؤال‌هایی برای شما در ذهن‌تان مطرح شود. اگر شما در طبقه دوم آپارتمانی بدون آسانسور زندگی می‌کنید یا کلاس فرزندتان در طبقه دوم مدرسه است، ضررهای یک کیف چرخدار بیشتر از فواید آن است.

این خبر را به اشتراک بگذارید