• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79822
+
-

چه‌کسی گفته بود فروغی رئیس رسانه ملی می‌شود

پرستویی: شما هنوز جوانید

پرستویی: شما هنوز جوانید

با نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، مانند همه دوره‌ها شایعات بر تغییر رئیس رسانه ملی وجود داشت، برخی از رسانه‌ها نیز گمانه‌زنی‌هایی در این‌باره داشتند. در این میان اسامی برخی در این گمانه‌زنی‌ها دیده شد. نام علی فروغی، مدیر شبکه3 کمتر در این گمانه‌زنی‌ها وجود داشت. درحالی‌که شایعات درباره علی فروغی به نسبت نام‌های دیگر برای ریاست سازمان پررنگ نبود، مدیر شبکه3 در یادداشتی علاوه بر دفاع از عملکرد مدیریتی‌اش، اعلام کرده که در کنار علی عسگری خواهد ماند. چهار‌شنبه گذشته در این صفحه، گزارشی درباره ادامه حضور علی عسگری بر مسند سازمان صداوسیما تا سال1401 چاپ شد و به‌نظر می‌رسد که پاسخ فروغی، در ادامه تأیید گزارش همشهری باشد.
 فروغی در یادداشت 1000کلمه‌ای خود از «عصر جدید» به‌عنوان برنامه موفق یاد کرد و به سریال‌هایی چون «گاندو» اشاره و در ادامه به همه جریانات و رسانه‌ها تاخته و در نهایت عنوان کرده که سکان در دست علی عسگری خواهد ماند. او در میانه یادداشت خود بدون ذکر نام به پرویز پرستویی تاخته و نوشته: 
«... همان سلبریتی پرمدعا و منتقدی که با کلی سروصدا در صفحه اینستاگرامش شب عیدی به بهانه‌ای نسخه‌ تحریم صداوسیما و شبکه‌‌‌ «رادیکالِ سه» را می‌پیچد و به فاصله یک‌ماه‌ونیم، در همان صفحه اینستاگرام طاقت نمی‌آورد و می‌گوید هر شب ماه مبارک رمضان پای سریال همان شبکه رادیکال و همان صداوسیما اشک می‌ریزد...» 
اشاره فروغی به پرستویی است که در زمان پخش سریال «برادرجان» ساخته محمدرضا آهنج در پستی نوشت: «هرشب با دیدن سریال «برادرجان» بغض می‌کنم، اشک‌هایم جاری می‌شود، نفسم بند می‌آید و همه این اتفاقات حال من را خوب می‌کند!...»
پرستویی هم نامه فروغی را بی‌جواب نگذاشته و در پستی دیگر در صفحه اینستاگرام خود، فروغی را بی‌تجربه خوانده و نوشته: «...شما هنوز جوانید، تازه ۳۱بهار رو گذروندید، من باتجربه ۶۴سال زندگی و ۵۰سال بازیگری و ۱۰سال سابقه قضایی، بهتون میگم، این میز‌ها، سمت‌ها و مدیریت‌ها ماندگار نخواهد بود...» 
با توجه به حجم و محتوای یادداشت علی فروغی، به‌نظر می‌رسد در میان همه کسانی که به‌عنوان جانشین عسگری نامشان برده می‌شد، او و اطرافیان بیشتر از دیگران این شایعه را جدی گرفته بودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :