• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79812
+
-

با مردم

با مردم









معاینات بالینی پزشکان چه شده است

اغلب پزشکان به جای معاینات بالینی بلافاصله برای بیمار‌ ام‌آرآی و سی‌تی اسکن و غیره می‌نویسند در حالی ‌که بسیاری از اوقات واقعا نیاز نیست و این اقدامات پاراکلینیکی، هزینه‌های زیادی به مردم و در نهایت کشور تحمیل می‌کند.
رضایی از تهران

آب پیشوای ورامین رنگ شیر است
مقدار کلر موجود در آب شرب شهرستان پیشوا از توابع ورامین به حدی است که آب به‌دلیل رنگ سفید آن شبیه شیر است و برای نوشیدن یک لیوان آب باید چندین دقیقه صبر کنیم تا کلر موجود در آب تبخیر شود، واقعا این حجم از کلر ضرورتی دارد؟
امینیان از پیشوا

جهانشهر و بهار کرج در تسخیر موش‌ها
شهرداری کرج اصلا به وضعیت شهر کرج رسیدگی نمی‌کند. تمام جوی‌های فاضلاب در محدوده بهار و جهانشهر بوی تعفن می‌دهد و موش‌ها به سادگی در این محلات جولان می‌دهند. از مسئولان تقاضا داریم با اعزام کارشناس، موضوع را بررسی و نسبت به رفع آن اهتمام ورزند.
خلیلی از جهانشهر کرج

نرخ‌های دل بخواهی در پارکینگ باهنر میدان قدس
برای یک‌ساعت توقف در پارکینگ باهنر میدان قدس 3هزار تومان پرداخت کردم، در حالی ‌که باید 1500تومان می‌پرداختم. در این پارکینگ بسته به اینکه کدام کارمند مسئول گرفتن هزینه است نوع نرخ هم متفاوت می‌شود. مانیتور اعلام پلاک و نرخ هم تقریبا همیشه خراب است یا پلاک خودرویی دیگر را نشان می‌دهد، نرخ‌های مصوب هم با اینکه نصب شده هیچ‌گاه رعایت نمی‌شود.
فاطیما از شمیران

شرایط دوچرخه‌سواری ایمن در همه جای تهران فراهم شود
برای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در حاشیه بزرگراه‌ها به‌خصوص در مسیرهای شرق به غرب و بالعکس برنامه‌ریزی شود تا بار ترافیکی این مناطق نیز کاهش یابد. بزرگراه‌های  منطقه غرب و شرق برای استفاده از دوچرخه در این مسیرها ایمن نیست.
بابک از شهرک غرب

قانون‌گریزی در شهر شوش دانیال
از قوه قضاییه تقاضا داریم با افرادی که در شهرستان شوش دانیال به هر نحوی از قانون فرار می‌کنند در هر جایگاهی که باشند برخورد جدی و قاطع داشته باشند. واقعا قانون‌گریزی، مردم شوش در خوزستان را آزار می‌دهد.
شاهرخی از شوش دانیال

وقت دانش‌آموزان را با کلاس‌بندی تلف نکنند
واقعا کلاس‌بندی و تعیین معلم چقدر زمان‌بر است که یکی، دو هفته اول مهر ماه به بطالت می‌گذرد؟ از مسئولان تقاضا داریم در این چند روز باقیمانده به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که دانش‌آموزان کمتر وقتشان هدر رود و بهره بیشتری از علم ببرند.
اوقافی از تهران

پله غرب پل عابر گیشا مدت‌هاست که خراب است
بالابر پله‌برقی پل عابر پیاده بزرگراه چمران، تقاطع گیشا از هر دو طرف غربی و شرقی آن مدت‌هاست خراب است و به حال خود رها شده و از آنجا که عبور از عرض بزرگراه غیرممکن و خطرآفرین است مردم به‌خصوص بیماران و سالمندان دچار مشکلات بسیاری شده‌اند.
کاوه از گیشا

قبوض خدماتی از حساب بانکی کسر شوند
به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مبلغ قبض‌های خدماتی مانند آب و برق و تلفن و گاز و غیره از کارت بانکی یا شماره حسابی که اعلام می‌شود، کسر شود؛ زیرا شماری از مردم به‌خصوص سالمندان پرداخت قبض با گوشی تلفن همراه و اینترنت و عابر بانک برایشان سخت است.
دلسوخته وطن

نانی که عین چرم است
اغلب نان‌هایی که در تبریز پخت می‌شود عین چرم است و حتی قابل جویدن نیست. معلوم نیست چه چیزی قاطی آرد است و کدام ناخالصی را به آن افزوده‌اند که برکت خدا اینگونه غیرقابل مصرف می‌شود. واقعا مردم نان هم نخورند؟
خادمی از تبریز

شهرک شهید رجایی مدرسه و پارک ندارد
شهرک شهید رجایی شهرری، مدرسه و  پارک ندارد و  حتی مغازه برای خرید مایحتاج روزانه هم ندارد. از مسئولان توقع رسیدگی داریم.
ساعدی از شهرری

این خبر را به اشتراک بگذارید