• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79756
+
-

افزایش نظارت‌ها بر بازار نوشت افزار

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد از طرح تشدید نظارت بر بازار توزیع و عرضه اقلام ضروری در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: بازرسان اتاق اصناف در این بازرسی و نظارت‎ها با تخلفاتی همچون گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور برخورد می‎کنند.
به گزارش ایسنا، «محسن مظفری‌زاده» با اشاره به طرح تشدید نظارت بر بازار توزیع و عرضه اقلام ضروری در آستانه بازگشایی مدارس از دهم شهریورماه تا دهم مهرماه سال جاری در یزد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، همچنین افزایش تقاضا در برخی از کالاها و خدمات، این مدیریت در راستای پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس را در یزد برگزار می‌کند.
وی با بیان این‌که طرح نظارت بر عرضه انواع لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس از دهم شهریورماه به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: بازرسان اتاق اصناف در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس با حضور در بازار ضمن پایش عرضه اقلام ضروری با هرگونه تخلفات صنفی برخورد قانونی و با تشکیل پرونده، متخلفان صنفی را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌کنند.
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد گفت: بازرسان اتاق اصناف در این بازرسی و نظارت‎ها با تخلفاتی همچون گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و صادر نکردن فاکتور برخورد می‎کنند.
وی از شهروندان خواست هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را جهت رسیدگی به شماره تماس‌های 36282551_36291719 واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد اطلاع دهند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید