• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79091
+
-

با مردم

با مردم










به چشم مردم رحم کنید
در بیمارستان فارابی قبل از معاینه چشم توسط پزشک اصلی چند انترن و دانشجوی پزشکی با ریختن قطره، چشم مراجعان را معاینه می‌کنند و تازه وقتی این مراحل تمام شد، بیمار به پزشک اصلی می‌رسد. منکر ضرورت یادگیری دانشجویان پزشکی و ضروری بودن کار آنها نیستم اما به چشم مردم رحم کنید.
آزاد از تهران

جولان شترها در جاده‌های سیرک و تصادفات مرگبار
جاده‌های سیرک در شرق هرمزگان تبدیل به جولانگاه شترها شده و باعث شکل‌گیری تصادفات مرگبار شده است. همین موضوع باعث شده منطقه‌ای که برای پرورش شتر مناسب است و تعداد زیادی از مردم شغل آبا و اجدادی‌شان شترداری است، هر روز شاهد داستان تکراری تصادف شتر و قصه‌های دردآور برای مردم باشد. از مسئولان تقاضا می‌شود قوانینی برای شترداران وضع کنند و جلوی ادامه این وضعیت را بگیرند.
ذهبی از سیرک

خدمات شهری ضعیف در شهریار
خدمات شهری در شهرستان شهریار بسیار ضعیف و در برخی شهرک‌های اطراف در حد صفر است. اغلب بلوارها نامرتب، سطل‌های زباله شکسته، مسیرهای پیاده‌رو فاقد کیفیت، خیابان‌ها بدون آسفالت و زباله‌ها در گوشه و کنار انباشته است؛ درحالی‌که عوارض می‌پردازیم؛ آن هم بدون ذره‌ای تخفیف.
رحیمی از شهریار

خروجی شهرری؛ پاتوق فروشندگان و سدمعبری‌ها
خروجی رجایی جنوب و شهرری در اتوبان آزادگان مدت‌هاست آنچنان محل تجمع فروشنده‌های کنارجاده‌ای شده که اغلب در این محدوده تصادف و ترافیک شدید و درگیری رخ می‌دهد. از پلیس راهور هم در این محدوده خبری نیست.
رضا از تهران
 
غارت ثروت‌های طبیعی ممسنی
هر روز در خبرهای مختلف می‌شنویم یا می‌خوانیم که فلان قدر چوب بلوط و هیزم غیرمجاز در سپیدان، ممسنی و... کشف شد. آیا واقعا مسئولان نمی‌توانند به‌گونه‌ای عمل کنند که قبل از تخریب جنگل و نابودی منابع طبیعی متخلفان را بگیرند؟ چگونه می‌خواهند بلوط‌های نابود شده را به طبیعت بازگردانند؟
کشتکار از ممسنی فارس

نتایج کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی چه شد؟
از سازمان سنجش آموزش کشور و سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تقاضا داریم با توجه به نزدیکی مهرماه  هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای اعلام نتایج پذیرش دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی را انجام دهند. هرچه پیگیر می‌شویم مسئولی پاسخگو نیست.
مینایی از تهران

تولید موتورسیکلت بنزینی متوقف شود
همکاری و تعامل متولیان بخش تولید موتورسیکلت‌ها با سازمان محیط‌زیست به ‌منظور پیروی از دستور توقف تولید موتورسیکلت‌های بنزینی و تبدیل آنها به برقی و عدم‌ شماره‌گذاری موتورهای اسقاطی و در آستانه فرسودگی، هم احترام به قانون و مقررات کشور است و هم گامی بزرگ برای حفظ سلامتی مردم.
نیری از اهواز

حقوق خوب  سربازان در دستور کار قرار گیرد
پرداخت حقوق مناسب به سربازان و تعریف سیستم سربازی به‌صورت کارمزدی و درآمدی می‌تواند توان دفاعی و امنیتی کشور را به‌شدت بالا ببرد و جمعیت کشور داوطلب سربازی شوند.
علی ولایتی از کنگاور

حذف یارانه دهک‌های بالا باعث بی‌عدالتی نشود
اگر دولت تصمیم به حذف یارانه دهک‌های پردرآمد دارد، سعی کند بی‌عدالتی نشود و حقی ناحق نشود. در ادوار قبل بعضا دیده شد که یارانه کسانی قطع شد که به نان شب محتاج بودند.
اسدی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید