• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79068
+
-

افزایش حضور پلیس در جاده‌های اصفهان

فرمانده انتظامی اصفهان از افزایش ۳۰ درصدی حضور نیروهای پلیس در جاده‌ها و مسیرهای برون‌شهری و درون‌شهری استان با توجه به ترددهای پایانی سفرهای تابستانی خبر داد. سردار «مهدی معصوم‌بیگی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: همچنین امکانات و تجهیزات بسیاری در راستای تمهیدات ویژه این فرماندهی برای امنیت جاده‌های استان در روزهای پایانی تابستان در اختیار نیروهای پلیس راه قرار گرفته است. وی اظهار کرد: تمام تلاش پلیس راه و راهور استان در کنار نیروهای انتظامی افزایش امنیت جاده‌ها و به حداقل رساندن حوادث و سوانح ترافیکی در جاده‌های استان است. رئیس پلیس استان اصفهان اضافه کرد: برآیند تحقیقات پلیس حاکی از آن است که هر ساله در روزهای پایانی شهریور، حوادث رانندگی ناگواری در جاده‌ها رخ می‌دهد که عامل انسانی نقش مهمی در وقوع آن دارد.

وی سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، نبستن کمربند ایمنی سرنشینان خودرو، حواس‌پرتی راننده و رانندگی با حالت خستگی و خواب‌آلودگی را از جمله موارد خطرناک و حادثه‌ساز در جاده‌ها برشمرد.
سردار معصوم‌بیگی ادامه داد: در صورت توجه جدی رانندگان به رعایت قوانین و مقررات رانندگی و رانندگی در جاده‌ها در کمال آرامش و دقت، میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید