• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 78913
+
-

ایجاد ماهانه یک پارک در هر منطقه شهر

ایجاد ماهانه یک پارک در هر منطقه شهر

 رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در هر منطقه شهر ماهانه به طور میانگین یک پارک افتتاح می‌شود یا در دست ساخت است. کامران گردان در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی در سطح شهر در حال اجراست. 

وی با اشاره به تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر براساس وعده‌های شهردار توضیح داد: شیوه‌نامه پروژه میدان میوه و تره‌بار مصوب و در کمیته انطباق نیز به تصویب رسیده است، پیمانکار مصالح را وارد کرده و کار انجام می‎‌شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر همدان به پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی اشاره کرد و افزود: این پروژه سرعت بیشتری گرفته و منابع مالی به پیمانکار داده شده است امیدواریم طی ماه‌های آینده یکی از عرشه‌های اصلی پل پایان یابد و افتتاح شود. 

گردان تصریح کرد: در پل چپ‌گرد شهرک فرهنگیان نیز کار در حال انجام است و امیدواریم تکمیل آن با سرعت بیشتری ادامه یابد. وی از انجام کار در حوزه پیاده‌راه‌سازی، آسفالت و ساخت پارک‌های هدف‌گذاری‌شده خبر داد و گفت: در هر منطقه ماهانه به طور میانگین یک پارک افتتاح می‌شود و یا در حال اجراست. در پارک‌های فرامنطقه‌ای نیز کار می‌کنیم که بتوانیم با طرح‌های ارائه‌شده مشاوران، این موارد را به نتیجه برسانیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر همدان شروع ساخت پارک ولایت و پارک اکباتان با طرح‌های ارائه‌شده را از جمله پارک‌های فرامنطقه‌ای برشمرد و ادامه داد: این اقدامات به منظور بهبود وضعیت فضای سبز انجام می‌شود. 

گردان اعلام کرد: ورود به مساکن مهر با وجود عدم تحویل آنها به شهرداری نیز صورت گرفته و شهرداری به منظور کسب رضایت حداکثری شهروندان این مناطق در حال بهسازی و آسفالت معابر این مناطق است. شهرداری در پی تامین منابع برای تحقق بودجه کافی با تعریف منابع و کمک کمیسیون ماده 5 استانداری به شهرداری است. 

وی با تأکید بر این‌که به دنبال تحقق 80 تا 90 درصدی بودجه سال 98 هستیم، افزود: در این صورت کارهای عمرانی و زیربنایی به صورت کامل انجام می‌شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید