• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 78909
+
-

دریافت غیرحضوری کارت سوخت

خدمات
دریافت غیرحضوری کارت سوخت

متقاضیان هرمزگانی می‌توانند از این پس با ارائه کد رهگیری در سایت اینترنتی پست، کارت سوخت خودرو خود را دریافت کنند. به گزارش ایرنا، سرپرست پست هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: افراد با مراجعه به بخش رهگیری سایت اینترنتی پست، پس از ثبت اطلاعات لازم و پرداخت هزینه‌های ارسال، کارت سوخت خودرو خود را در آدرس اعلام‌شده دریافت می‌کنند. 

«سعید جعفری» بیان کرد: متقاضیانی که کارت سوخت آن‌ها در باجه‌های معطله است از هم‌اکنون می‌توانند بدون مراجعه به دفترهای پستی، کارت سوخت خودرو خود را در آدرسی که از طریق سایت اعلام کرده‌اند، تحویل بگیرند. 

وی بیان کرد: این فعالیت با هدف ارتقای مشتری‌مداری و صرفه‌جویی در زمان مشتریان برای انجام خدمات پستی انجام شده است. 

سرپرست پست استان افزود: کارت‌های سوخت در 2 مرحله برای تحویل به نشانی فرد متقاضی ارسال خواهد شد و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه و تغییر محل سکونت به باجه‌های معطله برگشت داده می‌شود. 

جعفری بیان کرد: پیش از این افراد متقاضی کارت سوخت، با مراجعه به سایت epolice و دریافت کد رهگیری ۲۴ رقمی، پس از اطلاع با مراجعه حضوری کارت سوخت خود را دریافت می‌کردند. 

وی ادامه داد: این روند باعث ایجاد صف‌های طولانی و هدررفت زمان مشتریان شده بود و از سوی دیگر، اعتراض بسیاری از کاربران را برای اصلاح فرآیند موجود در پی داشت. 

جعفری تاکید کرد: هم‌اکنون متقاضیان کارت سوخت خودرو می‌توانند از روش جدید و آسان برای دریافت کارت خود اقدام کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید