• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 78918
+
-

عامل شهادت ۲ مامور کلانتری در ایرانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، عامل شهادت ۲ مامور گشت کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش ایرنا، سردار «محمد قنبری» افزود: تیم گشت کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر ساعت ۲۴ شامگاه دوم آذر ۹۲ در اجرای طرح امنیت محله‌محور هنگام گشت‌زنی در محدوده چهارراه پاستور خیابان بلوچ، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که جلوی بانک توقف کرده بود مظنون شدند. 

وی ادامه داد: با نزدیک شدن خودرو پلیس به محل برای بررسی موضوع سرنشینان خودرو پژو ناگهان با بیرون آوردن یک قبضه سلاح کلاش اقدام به شلیک به سمت عوامل انتظامی کردند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این حادثه ستوان‌سوم مجید بادامچی و سرباز وظیفه حسین رفسنجانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و متهمان با به جا گذاشتن خودرو بلافاصله از محل متواری شدند. 

وی گفت: با ردزنی اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی یکی از متهمان را که از آن زمان تاکنون در ارتفاعات صعب‌العبور منطقه «نایگون» مخفی شده بود، سرانجام روز گذشته هنگام تردد در سطح شهر ایرانشهر با یک دستگاه موتورسیکلت در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید