• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78756
+
-

صدای استان‌ها

 دردسر جمع‌آوری سطل‌های زباله 
از ساکنان مجتمع‌های خیابان 45 متری کاج عظیمیه، سمت بانک صادرات، هستم. متاسفانه شهرداری کرج سطل‌های زباله فلزی را جمع کرده و این کار موجب انباشت زباله‌ها در اطراف خیابان شده است. ما زباله‌ها را کجا بریزیم؟ لطفا مسئولان پیگیری کنند.
نیازی از البرز

 نبود روشنایی در معابر شهرک
ورودی شهرک پیله‌سحران از سمت جاده خلخال حتی یک تیر برق برای روشنایی ندارد. وقتی دیروقت از سر کار برمی‌گردیم یا صبح زود سرکار می‌رویم باید چراغ‌قوه همراه داشته باشیم. چرا به روشنایی معابر این شهرک توجه نمی‌شود؟
مددخواه از اردبیل

 احیای قنات روستاهای تفت
بسیاری از روستاهای بالادست شهرستان تفت با معضل خشک شدن قنات‌ها مواجه شده‌اند و هیچ منبع آب دیگری برای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی ندارند. روستاهایی که روزگاری با همین قنات‌ها به وجود آمده و سرسبز شده‌اند، نیازمند آب‌رسانی با تانکر هستند. سازمان جهاد کشاورزی باید این قنات‌ها را احیا کند، وگرنه زندگی روستایی تا چند سال دیگر پایان خواهد یافت.
یکی از روستاییان یزد

 فضای سبز منطقه یک اصفهان
سرانه فضای سبز در خیابان‌های طالقانی، خیابان کاشانی، خیابان مسجد سید و صمدیه بسیار پایین است. از مسئولان خواهشمندیم به فکر فضای سبز این منطقه باشند.
جمیله خداوردی از اصفهان

 حراج ماسه و معادن بردخون
ماسه‌ها و معادن ارزشمندی در بخش بردخون وجود دارد، اما به دلیل نبود نظارت جدی، برخی سودجویان اقدام به بارگیری و فروش ماسه و سنگ‌های معدنی می‌کنند. اگر به این معضل رسیدگی نشود تا چندسال آینده هیچ اثری از ماسه و معادن ارزشمند نخواهد بود.
حسن‌زاده از بردخون

این خبر را به اشتراک بگذارید