• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78609
+
-

توزیع ۳ هزار بسته نوشت‌افزار در هرمزگان

۳ هزار بسته لوازم‌التحریر (نوشت‌افزار) در قالب پویش مهر امام سجاد(ع) در استان تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود. 

به گزارش ایرنا، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: طرح پویش مهر امام سجاد(ع) با حمایت کمیته امداد و همکاری ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی امام و همچنین مشارکت‌های خیران و مردمی با هدف ترویج سیره اجتماعی آن امام همام در استان اجرا می‌شود. 

«جلیل تراهی» افزود: طرح تهیه بسته‌های نوشت‌افزار و توزیع آن بین دانش‌آموزان نیازمند استان هرمزگان یکی از برنامه‌های جنبی نهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) است. 

وی بیان کرد: ارزش هر بسته نوشت‌افزار یک میلیون و۵۰۰ هزار ریال است که از سوی کمیته امداد و سپاه امام سجاد(ع) تهیه می‌شود. 

این مسئول اظهار کرد: افراد خیر و نیک‌اندیش نیز می‌توانند هر یک با پرداخت ۴۰۰ هزار ریال در خرید یک بسته نوشت‌افزار مشارکت کنند. 

تراهی گفت: بسته‌های جمع‌آوری‌ شده بین دانش‌آموزان خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد و سایر دانش‌آموزان نیازمند در سراسر استان ه توزیع خواهد شد. 

وی از خیران و نیکوکاران خواست برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸، اپلیکیشن موبایلی ناب و همچنین #۰۷۶*۸۸۷۷* مشارکت کنند. 

بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز نیازمند در هرمزگان وجود دارد که ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر آن تحت حمایت کمیته امداد هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید