• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78541
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

مشکلات شهرک پردیسان 
در شهرک پردیسان مهد کودک مناسب و مدرسه در مقاطع مختلف وجود ندارد. فرزندان ما باید به شهرک چمران یا شهرک مترو بروند. همچنین در این شهرک فقط 2 بوستان کوچک وجود دارد که جوابگوی جمعیت آن نیست و در حقیقت کودکان این منطقه از فضای سبز و پارکی مجهز به وسایل بازی محروم هستند.
مهدی رضوی از البرز 

   جمع‌آوری اعلامیه‌های کاغذی در تبریز
با وجود کمبود کاغذ و مشکلاتی که برای تهیه کاغذ وجود دارد، اعلامیه‌های ترحیم کاغذی در تبریز هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. کاغذهای گران‌قیمتی هم برای این اعلامیه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اطلاع‌رسانی در فضای مجازی می‌تواند راهکار بهتری باشد و به حفظ درختان هم کمک کند. 
نصیری از آذربایجان ‌شرقی

   اتوبوس‌های پرخطر
متاسفانه اتوبوس‌ها قبل از زندان مرکزی در ایستگاه آخر بی‌آرتی تجمع می‌کنند و موجب تصادف می‌شوند. مدت‌هاست شهرداری قول ساخت ترمینالی روبه‌روی زندان مرکزی را داده است تا همه اتوبوس‌های حاشیه میدان به این مکان منتقل شوند. 
کامیار بیات از شهر ابریشم اصفهان 

   توسعه فضای سبز پارک بزرگ شهر
بخش‌هایی از پارک بزرگ شهر هنوز خاکی است و خانواده‌ها اجازه نمی‌دهند فرزندانشان در محوطه خاکی بازی کنند. لازم است شهرداری برای توسعه فضای سبز این پارک اقدام کند. این پارک در منطقه‌ای قرار دارد که شهروندان بسیاری برای تفریح به آن مراجعه می‌کنند.
یک شهروند از یزد

   شبکه فاضلاب تکمیل شود
جاری شدن فاضلاب‌ شهری و خانگی در کوچه‌ها و معابر گناوه برای چنین شهر گردشگرپذیری غیرقابل تحمل است. با گذشت این همه سال نمی‌شود شبکه فاضلاب را به اتمام رساند؟
نصرت بحرینی از بوشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید