• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78520
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/JJ99
+
-

قیمت بلیت هواپیما ۱۴ درصد کاهش یافت

خبرهای کوتاه
قیمت بلیت هواپیما ۱۴ درصد کاهش یافت


دبیر انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی از کاهش ۱۴ درصدی قیمت بلیت هواپیما در جدول جدید پروازهای داخلی نسبت به جدول نرخ مسیرهای پروازی در آذر ۹۷ خبر داد.
به گزارش انجمن شرکت‌های هواپیمایی، مقصود اسعدی سامانی درباره جدول نرخ پروازهای داخلی که از ۲۱ شهریور اجرایی شده است، گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، قیمت‌های جدید پروازهای داخلی در مقایسه با نرخ‌های آذر‌ماه گذشته در ۶۰ مسیر پروازی پرتردد، حدود ۱۴ درصد کاهش یافته است.
وی با اشاره به اینکه شرکت‌های هواپیمایی به نرخ‌های جدید پایبند بوده و آن را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: انجمن شرکت‌های هواپیمایی ۱۶ سایت فروش بلیت هواپیما را که نرخ‌های آنها بالاتر از نرخ‌های اعلامی ایرلاین‌ها بوده به سازمان هواپیمایی کشوری معرفی کرده است.
او با یادآوری اینکه سازمان هواپیمایی کشوری نیز این سایت‌ها را برای برخورد قانونی به قوه قضاییه معرفی کرده است، درباره وضعیت ایرلاین‌ها گفت: شرکت‌های هواپیمایی در شرایط سختی به‌سرمی‌برند و فعالیت در این وضعیت برای آنها دشوار است.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه در این شرایط تامین قطعه و موتور برای ایرلاین‌ها بسیار سخت است، افزود: با آنکه مبالغ مربوط به خرید قطعات و موتور توسط شرکت‌های هواپیمایی پرداخت شده، اما امکان ورود آنها به کشور
وجود ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید