• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 24 شهریور 1398
کد مطلب : 78375
+
-

برگزاری نخستین یادواره شهدای ۳۱ شهریور در اهواز

نخستین یادواره شهدای حمله تروریستی اهواز ۳۱ شهریورماه سال 1397 با حضور اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، این برنامه جمعه 29 شهریور از ساعت 21 آغاز می‌شود و جمعی از ایثارگران، رزمندگان اسلام، جانبازان، بسیجیان، علما، روحانیون، طلاب، ورزشکاران و جوانان خوزستانی در آن حضور می‌یابند.

یادواره شهدای 31 شهریورماه سال 1397 در معراج شهدای اهواز واقع در سه‌راه خرمشهر، کیلومتر 2 جاده اندیمشک، بین شهرک مسکونی شهید بهشتی و شهرک شهید میثمی، پادگان شهید محمودوند برگزار می‌شود. این برنامه از سوی هیات انصارالحجه(عج) اهواز و مسجد انقلاب مهدی(عج) کوی منبع آب برگزار می‌شود که معاونت فرهنگی سپاه حضرت ولیعصر(عج)، حوزه مقاومت 9 شهری، پایگاه مقاومت بسیج شهید محلاتی، سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان و روابط عمومی استانداری خوزستان در برگزاری آن مشارکت دارند.

جمعی از خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه خانواده معزز شهدای حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور سال 1397 در این برنامه شرکت می‌کنند. بنا بر این گزارش، روز 31 شهریور سال گذشته به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، حمله تروریستی صورت گرفت و در این حمله سبعانه 25 نظامی و غیرنظامی به شهادت رسیدند.

این حمله تروریستی حدود 10 دقیقه طول کشید و مهاجمان مسلح از محوطه پشت جایگاه به مراسم رژه حمله و شماری از نیروهای نظامی و غیرنظامی را زخمی کردند. چند ساعت پس از حمله تروریستی، گروه تروریست «الاحوازیه» و سپس گروهک تروریستی «داعش» مسئولیت حمله را به عهده گرفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید