• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 23 شهریور 1398
کد مطلب : 78194
+
-

با مردم

با مردم









نرخ خرید تضمینی گندم پایین است

پایین بودن نرخ خرید تضمینی گندم به قیمت هر کیلو هزار و 600تومان باعث شده کشاورزان گندم‌های خود را به دلالانی بفروشند که کف قیمت آنها 2هزار تومان است. دلالان هم اگر بتوانند صادرکنند که هیچ اگر نه گندم‌ها را به مرغداری‌ها می‌فروشند! واقعا این چه وضع مدیریت اصلی‌ترین ماده غذایی مردم است که با امنیت غذایی کشور ارتباط مستقیم دارد. وزیر کشاورزی چند روز قبل اعلام کرد که تا‌کنون فقط 8میلیون تن گندم خریده‌ام و باقی آن در اختیار دولت نیست!
دلسوخته

 فروش میوه‌های درجه‌چند به مردم در تره‌بارها
نبود نظارت اساسی روی میدان‌های تره‌بار باعث شده، مسئولان غرفه‌ها میوه‌های درجه یک را دستچین کرده و میوه درجه‌چند به مردم بدهند. اعتراض هم کنید می‌گویند میوه درجه یک این قیمت! از مسئولان توقع نظارت و برخورد داریم.
صولتی از تهران

رانندگان اتوبوس شهری کرج هیچ بیمه‌ای ندارند
رانندگان اتوبوس شهری کرج در بخش خصوصی هیچ بیمه‌ای ندارند و اگر بیمار و از کار افتاده شوند باید کاسه گدایی دست بگیرند. هر لحظه که مالکان خودرو بخواهند می‌توانند ما را از کار بیکار کنند بدون هیچ حق و حقوقی.
هادی رضایی اورزمان از فردیس

حقوق پایین سربازان واقعا جای سؤال دارد
طبق قانون باید به سربازان حداقل حقوق ماهانه را بدهند چرا که 2‌سال از بهترین روزهای جوانی‌شان را برای خدمت می‌گذرانند. پایین بودن حقوق سربازی از دلایل فراری شدن برخی سربازهاست. درحالی‌که می‌توان با افزایش حقوق جوانان را با رغبت و حتی نوبت به سربازی فراخواند.
ولایتی از تهران

تخلیه نخاله در کانال آب واوان اسلامشهر
عده‌ای فرصت‌طلب در منطقه واوان در اسلامشهر به آدرس خیابان سردار جنگل، قبل از میدان تهران، دست راست، ورودی‌های کانال آب را باز کرده و شبانه‌روز داخل کانال آب، نخاله خالی می‌کنند. از شهرداری منطقه۳ اسلامشهر تقاضا داریم نسبت به پاکسازی و مسدود‌کردن این ورودی‌های غیرقانونی اقدام کند.
تبریزی از واوان

جانبازان زیر 25درصد از مزایا محرومند
زمان جنگ سن و سال ملاک نبود، اما حالا که تبعات جنگ با ماست، عدد و رقم ملاک شده است. هر چقدر هم که درصد ناچیزی جانباز باشیم با بالارفتن سن میزان اثرپذیری بدن از اثرات جانبازی بیشتر و زندگی سخت‌تر می‌شود. بنیاد به جانبازان زیر 25درصد چیزی نمی‌دهد؛ درحالی‌که جانبازی 5درصدش هم آزار‌دهنده و مختل‌کننده سلامت و زندگی است.
زندی، جانباز 15درصد از درود

 کاهش مصرف شیر نگران‌کننده است
مسئولان اگر در پایان ساعات کاری سری به سوپری‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزنند ده‌ها و صدها بطری شیر از برندهای مختلف می‌بینند که در قفسه‌ها و یخچال‌ها هست؛ درحالی‌که در شهری مانند تهران با آلودگی مداوم هوا اصلا شیری نباید در یخچال‌ها باقی بماند ولی به‌دلیل گرانی قدرت خرید مردم پایین آمده است. خیلی بی‌سر و صدا شیر را 6 هزار تومان کرده‌اند!
صفاهانی از تهران

روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی بنویسند «به‌استثنای پراید»
تابلوهای راهنمایی و رانندگی برای پراید که عنوان می‌شود ظرفیت سرعت بیشتر از 80کیلومتر را ندارد، مناسب نیستند؛ مثلا سرعت مجاز در بسیاری از بزرگراه‌ها 90 تا 120 است؛ درحالی‌که مسئولان و فرماندهان اعلام می‌کنند که پراید نباید بالای 80کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد. راننده به استناد تابلوها حرکت می‌کند و همین موضوع جان مسافران را به خطر می‌اندازد؛ بنابراین بهتر است روی تابلوها کلمه «به استثنای پراید» اضافه کنند.
توکلی از قائمشهر

مشکلات ضلع غربی میدان هفت‌تیر
طرح اجرا شده در ضلع غربی میدان هفت‌تیر مناسب نیست و پیاده و سواره در عبور از این ضلع دچار مشکل هستند. لطفا مسئولان تجدیدنظر کنند.
سماواتی از خیابان مفتح

این خبر را به اشتراک بگذارید