• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 23 شهریور 1398
کد مطلب : 78041
+
-

برگزاری نمایشگاه پاییزه در بوشهر

نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک و نوشت افزار تا 29 شهریور در محل نمایشگاه بین‌المللی برپاست

بازار
برگزاری نمایشگاه پاییزه در بوشهر

رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم پوشاک، لوازم‌التحریر و اقلام مورد نیاز مردم در آستانه سال تحصیلی جدید از 22 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار شده است. 

به گزارش تسنیم، «مصطفی گراشی» از برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم پوشاک، لوازم التحریر، کفش و مواد غذایی در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: بسترهای لازم برای تأمین و عرضه اقلام مورد نیاز مردم، لوازم‌التحریر و البسه با قیمت مناسب در آستانه سال تحصیلی جدید در محل نمایشگاه بین‌المللی بوشهر مهیا است. 

وی بیان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم انواع نوشت‌افزار، پوشاک، کفش، مواد غذایی و برخی از کالاهای اساسی تا 29 شهریور به مدت 8 روز در محل نمایشگاه بین‌المللی برپاست.
 رئیس اتاق اصناف بوشهر با بیان این‌که این نمایشگاه در 140 غرفه دایر شده است عنوان کرد: کالاها و محصولات عرضه شده در نمایشگاه یاد شده با تخفیف 15 تا 25 درصد است.
 
گراشی عنوان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم با مشارکت اتاق اصناف بوشهر و بخش خصوصی و با حضور تولیدکنندگان صنفی به منظور ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضا و تأمین کالاهای مورد نیاز شهروندان برگزار شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید