• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 23 شهریور 1398
کد مطلب : 78027
+
-

رقابت ۴۴۰ شطرنج‌باز در جام بین‌المللی ابن‌سینا

شانزدهمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی اوپن ابن‌سینای همدان عصر پنج‌شنبه با رقابت ۴۴۰ شطرنج‌باز ایرانی و خارجی در سالن ۶ هزار نفری انقلاب این شهر آغاز شد. به گزارش ایرنا، این پیکارها در 3 جدول برگزار می‌شود که جدول A با رقابت ۷۷ استادبزرگ شطرنج از کشورهای مختلف جهان در ۹ دور به روش سوییسی آغاز شده است. 

همچنین جدول B ‌با رقابت ۱۱۳ شطرنج‌باز و جدول C با حضور ۲۵۰ شطرنج‌باز مطرح کشور از امروز در ۱۱ دور به روش سوییسی آغاز شد. این پیکارها در 8 روز برگزار می‌شود و استقبال چشمگیری از این دوره از مسابقات شده است. جوایز نقدی برای مقام‌آوران این دوره از رقابت‌ها در نظر گرفته شده است. 

استادبزرگ لئون بابوجیان از ارمنستان، استادبزرگ گیگا کیوپارادزه از گرجستان، آنتون میخایلف از روسیه، استاد بین‌المللی لقمان گولیف از جمهوری آذربایجان، استادبزرگ تورنیکه سانیکیدزه از گرجستان، استادبزرگ مسعود مصدق‌پور از خراسان رضوی، استاد بین‌المللی مرصاد خداشناس از خراسان رضوی، استاد بین‌المللی محمدامین مولایی از مازندران، استاد بین‌المللی بردیا دانشور از تهران و استاد بین‌المللی محسن شعرباف از تهران شطرنج‌بازان مطرح این دوره از مسابقات هستند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید