• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77782
+
-

اختصاص ۳۴۰ میلیارد ریال به حوزه کشاورزی استان

معاون برنامه‌ریزی امور اقتصادی جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: ۳۴۰ میلیارد ریال منابع مالی به صورت بلاعوض برای جبران خسارات سیلاب بهاره امسال در بخش کشاورزی این استان اختصاص یافت.

«حمیدرضا کتان‌فروش» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت سیلاب بهاره امسال به صورت یارانه‌ای به زیربخش‌های دام و طیور، زراعت، باغبانی، تاسیسات زیربنایی از جمله قنات‌ها، کانال‌های آبیاری و جاده‌های بین مزارع بخش کشاورزی استان مرکزی ابلاغ شده که تاکنون ۵۰ درصد آن تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت برای پرداخت به خسارت‌دیدگان بخش‌های مختلف دام، طیور و زراعت استان مرکزی با عاملیت 8 بانک به این استان اختصاص یافته است.

معاون برنامه‌ریزی امور اقتصادی جهادکشاورزی استان مرکزی بیان کرد: 2334 نفر برای دریافت این تسهیلات در سامانه امداد و نجات دولت استان ثبت‌نام شده‌اند که به دلیل برخی مشکلات ثبت‌ نام این افراد کامل نشده است.
کتان‌فروش گفت: با باز شدن این سامانه و تکمیل فرایند ثبت‌ نام این افراد پرداخت خسارت و تسهیلات به خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی استان مرکزی آغاز می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید