• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77778
+
-

ساخت ۳۶ واحد مسکونی برای روستاییان ساوه

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: بسیج سازندگی در این شهرستان امسال ۳۶ واحد مسکونی برای روستاییان نیازمند در قالب طرح جهاد همبستگی ملی و محرومیت‌زدایی می‌سازد. 

به گزارش ایرنا،‌ سرهنگ دوم پاسدار «حجت‌الله دستجانی» در حاشیه بازدید از روند پیشرفت طرح جهاد همبستگی ملی و محرومیت‌زدایی از روستاهای ساوه افزود: از آغاز این طرح عملیات ساخت ۱۰ منزل روستایی آغاز شده و به مرحله اسکلت‌زنی و سقف رسیده است. 

وی اضافه کرد: در این قالب طرح خانواده‌هایی که در مناطق روستایی بخش‌های مرکزی و نوبران ساوه شناسایی شده‌اند یا در خانه‌های خشتی و گلی سکونت داشته یا در سیلاب امسال خانه‌‌هایشان تخریب شده خانه‌دار می‌شوند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه اظهار کرد: ۲ گروه جهادی مرکب از کارگران بسیجی واحدهای صنعتی آذرآب اراک و نورد پروفیل صفا ساوه به‌صورت داوطلبانه در ساخت این واحدهای مسکونی فعالیت می‌کنند. 

دستجانی بیان کرد: کار ساخت 5 واحد مسکونی در روستای «باغچه‌غاز» برای نیازمندان در حال انجام است و با رونق فعالیت ساخت‌و‌ساز یک کارگاه سازندگی با حضور اقشار مختلف جهادگران بسیجی تشکیل شده است. 

وی افزود: ۲ واحد مسکونی نیز در روستای «شاهسون‌کندی» در حال ساخت است و در روستاهای طرازناهید، رضاآباد و انجیلاوند نیز هر کدام یک واحد مسکونی برای نیازمندان در دست ساخت است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: فنداسیون اغلب این واحدهای مسکونی آماده شده و به مرحله اسکلت رسیده است که تا ماه آینده انشعابات آب و برق آنها تکمیل می‌شود. دستجانی ادامه داد: در این طرح‌ها ۱۵ نفر از اساتید فن در زمینه اسکلت و جوشکاری از شرکت‌های مختلف استان مرکزی و ساوه در حال خدمت هستند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید