• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77186
+
-

پرداخت الکترونیکی عوارض بندرعباس – بندر شهید رجایی

بر اساس اعلام مدیر کل بهره‌برداری آزادراه‌های کشور پرداخت عوارض در آزادراه بندرعباس - بندر شهید رجایی الکترونیکی می‌شود و شهروندان می‌توانند بدون نیاز به توقف پشت باجه‌های عوارضی سنتی، با گوشی همراه هوشمند خود یا روش‌های دیگر در زمان‌های تعیین‌شده عوارض خود را پرداخت کنند. 

به گزارش ایسنا «بهنام داودی» از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی عوارض در این آزادراه به همراه 2 آزادراه دیگر خبر داد و گفت: پرداخت عوارض در 3 آزادراه قزوین – رشت، بندر شهید رجایی – بندر عباس و قطعه 4 آزادراه ارومیه – تبریز الکترونیکی می‌شود. 

وی افزود: عملیات نصب و تجهیز این 3 آزادراه نیز به طور کامل انجام شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، به زودی سیستم اخذ عوارض الکترونیکی در این 3 آزادراه اجرایی خواهد شد. 

داودی بیان کرد: با الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در 3 آزادراه قزوین - رشت، بندر شهید رجایی – بندرعباس و قطعه چهارم آزادراه ارومیه – تبریز، تعداد آزادراه‌های مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی به 7 مسیر افزایش پیدا می‌کند. 

مدیر کل بهره‌برداری آزادراه‌های کشور افزود: تصمیم بر آن شد در گام نخست، 4 آزادراهی را انتخاب کنیم که مدیریت آن‌ها با سازمان راهداری است تا مرحله آزمایشی را انجام دهیم و سپس بازخورد و نتایج آن را در سایر آزادراه‌های بخش خصوصی اعمال کنیم. 

به گفته داودی آزادراه‌های قزوین – رشت، زنجان – تبریز، مشهد – باغچه، تهران – پردیس، قم – کاشان، کاشان – نطنز، نطنز – اصفهان، ساوه – سلفچگان، ارومیه – تبریز، کنارگذر شمالی مشهد، بندر عباس – بندر شهید رجایی، 11 آزادراهی هستند که در مرحله دوم به سیستم پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز خواهند شد. 

مدیر کل بهره‌برداری آزادراه‌های کشور افزود: 2 آزادراه دیگر شامل آزادراه تهران – شمال و آزادراه شهید همت هم به این یازده مسیر اضافه شده‌اند که پرداخت عوارض در این آزادراه‌ها از ابتدای بهره‌برداری فقط به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید