• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 16 شهریور 1398
کد مطلب : 77172
+
-

افزایش قیمت نان در استان صحت ندارد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سمنان گفت: افزایش قیمت نان در نانوایی‌های آزادپز و دولتی استان صحت ندارد.

«محمد باقر منوچهری» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی خبری با عنوان افزایش خودسرانه قیمت نان در استان منتشر شده بود. این خبرها به هیچ عنوان درست نیست و براساس پیگیری‌ها هیچ افزایش قیمتی در نانوایی‌های آزادپز و دولتی‌پز تاکنون گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: ورود بخش خصوصی برای خرید گندم در بازار ارتباطی به افزایش احتمالی گندم در بازار ندارد و نظارت بر عملکرد مسئولان مربوطه برای جلوگیری از هرگونه گران‌فروشی نان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بیان کرد: با این‌که دولت، گندم را در سال زراعی ۹7-۹8 کیلویی ۱۷ هزار ریال خریداری کرد، اما این محصول راهبردی در کارخانه‌های آرد کیلویی ۹ هزار ریال فروخته می‌شود.

منوچهری ادامه داد: براساس گزارش تنظیم بازار، افزایش نرخ نان در سمنان و دیگر استان‌های کشور تا پایان امسال منتفی است و در سال‌های آینده برای افزایش قیمت نان در کشور تصمیم‌هایی گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان نظارت دقیقی دارند و در صورت بروز هرگونه تخلف با اشخاص حقیقی و حقوقی برخورد قانونی می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گفت: مردم به شایعه افزایش قیمت نان در نانوایی‌های دولتی و آزادپز توجه نکنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید