• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 14 شهریور 1398
کد مطلب : 77065
+
-

با مردم

  تابلوی کاهش آلودگی هوا در نقطه نابجا
در منطقه کردستان، پل‌شیخ‌بهایی جنوبی، ابتدای ورود به بلوار آزادگان، تابلوی کاهش طرح آلودگی هوا زده‌اند که واقعا زندگی اهالی را مختل کرده است. چرا که در آن محدوده زیاد خودرو تردد نمی‌کند، در عین حال این تابلو باعث شده وسایل حمل‌ونقل عمومی مثل تاکسی‌ها یا مسافرکش‌ها به داخل محل نیایند. از طرفی همه خیابان‌ها شیب‌دار و پیاده‌روی تا خیابان اصلی به‌خصوص برای افراد کهنسال سخت است. از مسئولان تقاضا داریم فکری کنند.
نیکویی‌نژاد از منطقه کردستان 

  ورود بازنشستگان به صدا و سیما همچنان ممنوع است
مسئولان صدا و سیما ورود کارکنان بازنشسته را به سازمان ممنوع کرده‌اند که با توجه به‌وجود بانک، فروشگاه تعاونی، کتابخانه، سالن ورزشی و دیگر امکانات درون سازمان، مشکلات بسیاری برای بازنشستگان ایجاد شده است. چندی قبل که آغاز این طرح بود قرار بود آن را ملغی کنند که به‌رغم اعتراضات گسترده این روند همچنان ادامه دارد.
شفقی از تهران

  خرابی آسانسور متروی شادمان 3ساله شد
آسانسور متروی شادمان بیش از 3سال است که در حال تعمیر است و روزانه صدها فرد میانسال یا پیر با آه و ناله از پله‌ها به سختی بالا می‌آیند. پله برقی ایستگاه بهبودی خاموش بود و داشتم به سختی از پله بالا می‌رفتم که یک جوان مودب از طرف شهرداری از من پوزش خواست.
مومنی از تهران

  وام 5میلیونی، 32میلیون تومان تمام شد!
در بانکی ضامن یکی از آشنایان شدم و چون ایشان اقساط را پرداخت نکرد وام 5میلیونی ایشان اکنون به 32میلیون رسیده و من به‌عنوان یک مسافرکش و مستأجر ملزم به پرداخت آن شده‌ام. طرح بخشودگی سود دیرکرد جرائم که مجلس تصویب کرده از کی اجرا می‌شود؟
گردانی از تهران
 
  تنش آبی کشور را جدی نگرفته‌ایم
تنش آبی کشور بسیار جدی است و در این شرایط معلوم نیست چرا مسئولان شهرداری‌ها روی آبیاری قطره‌ای گیاهان برنامه‌ریزی نمی‌کنند؟ 
علاجی از تهران

  بی‌توازنی بین قیمت اسقاط و خرید خودروی تازه
بهتراست مسئولان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که بین اسقاط کردن ماشین فرسوده و خرید ماشین صفر برای اقشارضعیف تناسبی وجود داشته باشد تا قشرضعیف هم بتواند ماشین خود را تعویض کند. برای مثال اگر ماشین فرسوده را 4میلیون بفروشد برای خرید ماشین پژو405، 70میلیون دیگر نیاز دارد.
طاهربلغار از تهران

  روستای نفت‌خیز خویسه‌یک، مدرسه و خانه بهداشت ندارد
روستای خویسه یک که تنها چند کیلومتر با اهواز فاصله دارد و سال‌هاست دارد نفت می‌دهد با یک‌هزار و 200‌نفر جمعیت خانه بهداشت، شبکه تلفن‌همراه و مدرسه ندارد.
نواصر از اهواز

  گدایان خیابانی آسایش مردم را سلب کرده‌اند
از مسئولان تقاضا می‌کنیم زن‌ها و بچه‌هایی که به نام شیشه پاک کردن از ماشین‌ها گدایی می‌کنند و خیلی سمج هستند و بعضا باعث سلب آسایش شهروندان و گردشگران خارجی می‌شوند،  را جمع‌آوری کنند. درحالی‌که این افراد هر صبح با ماشین شخصی خود برای کار به آنجا می‌آیند.
دشتی از ظفر

   همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان چه شد؟
درحالی‌که مسئولان اعلام کردند بودجه قابل توجهی برای همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری منظور کرده‌اند و قرار شد سریع اجرایی شود ولی اکنون در‌ ماه ششم سال، خبری از اجرای این طرح نیست.
معلم بازنشسته از کرج

  افزایش 3 برابری قیمت چای کیسه‌ای
چای کیسه‌ای را قبلا بسته‌ای 5هزار تومان می‌خریدیم ولی اکنون هر بسته چای 15هزارتومان است. واقعا یعنی در مصرف چای هم صرفه‌جویی کنیم.
محبوبی از بیرجند

  توقف درایستگاه اتوبوس
چرا پلیس با متخلفینی که درایستگاه اتوبوس توقف می‌کنند، برخورد نمی‌کند درحالی‌که تابلوی حمل باجرثقیل همه جا نصب شده است.
موسوی از تهران 

  اتوبان کرج - قزوین به حال خود رها شده است
مدتی است اتوبان کرج - قزوین به حال خود رها شده است؛ به‌گونه‌ای که نه گشت نامحسوس دارد و نه کنترل دقیق و جدی. رانندگان کامیون‌ها، نیسان‌ها و اتوبوس‌ها اصلا ملاحظه سواری‌ها را نمی‌کنند.
چرخ گرد از آبیک

   مگر پارکبان ممنوع نشده است
طرح پارکینگ موتور داخل خیابان جمهوری (حدفاصل شیخ‌هادی و یغما) در یک خط یک خیابان آهن‌کشی شده و مخل عبور و مرور مردم و خودرو‌ها شده‌است و برای پارک موتور پول دریافت می‌کنند. مگر پارکبان ممنوع نشده است!؟
رضایی از جمهوری 

  درختان خانی‌آبادنو خشکیده‌اند
درختان خانی‌آبادنو از بی‌آبی و عدم‌رسیدگی خشکیده‌اند. از مسئولان تقاضا می‌شود نسبت به هرس و آبیاری این درختان اقدام کنند.
یوسف‌نژاد از خانی‌آبادنو

این خبر را به اشتراک بگذارید