• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76836
+
-

یک میلیون و 216 هزار تومان؛ قیمت بلیت تهران- اهواز

 رئیس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان با اشاره به این‌که نرخ بلیت هواپیما در مسیر تهران - اهواز به یک میلیون و 216 هزار تومان رسیده است، گفت: هیچ‌کس از پس شرکت‌های هواپیمایی برنمی‌آید و آنها هرچه در توان دارند، برای بالابردن قیمت‌ها به کار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، «امید خوانساری» اظهار کرد: اکنون، با توجه به این‌که آغاز ماه محرم است و تقاضا برای ورود به استان خوزستان افزایش پیدا کرده، نرخ پروازهای ورودی به استان به شدت بالا رفته و غیرقابل کنترل است. وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی با استناد به این موضوع که نرخ بلیت هواپیما آزاد است، قیمت‌ها را به هر شکلی که دوست دارند، بالا می‌برند و این مساله باعث شده است در برخی از مسیرها شاهد بالا رفتن قیمت بلیت به بیش از یک میلیون تومان باشیم.


خوانساری بیان کرد: شرایط در حال حاضر به شکلی شده است که وضعیت خیلی برای شرکت‌های هواپیمایی مهم نیست و می‌توان گفت تقریبا هر طور که دوست دارند، نرخ‌گذاری پروازها را انجام می‌دهند. شرکت هواپیمایی کشوری نیز ابزار خاصی در اختیار ندارد که بتواند بر این نوع قیمت‌گذاری‌ها نظارت کند.

رئیس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان گفت: شرکت‌های هواپیمایی در ایران از قوانین هواپیمایی کشوری تبعیت نمی‌کنند و این مساله باعث شده است بازار بلیت هواپیما یک بازار آشفته و بدون نظارت باشد. سازمان هواپیمایی کشوری باید زمینه‌ای را برای بهبود این وضعیت فراهم کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید