• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76832
+
-

ثبت تخلفات رانندگی با ۹۰ دستگاه دوربین هوشمند در لرستان

رئیس پلیس راه لرستان گفت: ۴۲ دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۴۸دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی، تخلفات رانندگی را در جاده‎های استان ثبت می‌کند. به گزارش ایرنا، سرهنگ «مصطفی دالوند» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مصادف بودن ایام سوگواری محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و پیش‌بینی افزایش چشمگیر حجم سفرها، پلیس راه لرستان با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از گشت‌های پلیسی محسوس و نامحسوس، ایمنی سفر را در محورهای مواصلاتی برقرار می‌کند.

وی با اشاره به افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و نظارت کامل بر رفتار ترافیکی رانندگان با استفاده از دوربین‌های نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند افزود: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنان برخورد می‌کند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری به خصوص رانندگان اتوبوس‌ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیک با دقت انجام خواهد شد. وی به رانندگان توصیه کرد که قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان یابند و از ارتکاب هرگونه تخلف رانندگی پرهیز کنند. رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به این‌که علت اصلی اغلب تصادفات در راه‌های استان خستگی و خواب‌آلودگی است، گفت: رانندگان بعد از هر ۲ ساعت رانندگی مستمر لازم است ۳۰ دقیقه استراحت کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید