• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76785
+
-

دستگیری پزشکان قلابی در بیرجند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از متلاشی شدن باند پزشکان قلابی در بیرجند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «سعید دادگر» گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی، اطلاعاتی دریافت کردند درباره این‌که افرادی با تشکیل یک باند مخوف و سازمان‌یافته به صورت غیرقانونی در خصوص موارد پزشکی مربوط به بانوان فعالیت می‌کنند. شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار گرفت.  وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از ۲ ماه بررسی و تحقیقات پلیسی با اقدامات فنی، اعضای این باند را شناسایی کردند و آنان را تحت نظر قرار دادند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در بررسی‌های ماموران مشخص شد سرکرده باند که خود را با هویت جعلی «دکتر رضایی» معرفی می‌کند با همدستی سایر اعضای این باند اقدامات مجرمانه پزشکی انجام می‌دهد و مبالغ بسیار هنگفتی از شهروندان دریافت می‌کند. وی بیان کرد: با مستندسازی از اقدامات مجرمانه متهمان و با هماهنگی مقام قضایی، تیم‌های متشکل از امنیت اخلاقی و عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی استان برای دستگیری متهمان اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه سرکرده و 4 نفر از اعضای این باند را در 3 نقطه از شهرستان بیرجند دستگیر کردند. 

دادگر تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اقلام و داروهای ممنوعه، مخدر و غیرمجاز کشف شد و اعضای این باند با تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند. وی با بیان این‌که تحقیقات پلیس درخصوص سایر جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد، گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی، و مجازی را رصد می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید